יום ההולדת שלך באמת היה עושה את העבודה
אם לא היה גם לי יום הולדת השבוע
שעושה קונטרה ליום ההולדת שלך...
מו הא הא הא הא (חיוך של דוקטור אויל מאוסטין פאוורס).
בכל מקרה יהיה חבל אם תגיעי מהבירה
ולא יחד עם המשלחת הירושלמית.
נכון לעכשיו נדמה לי שהמפגש בחמישי,
לא יודע באיזו שעה, אבל מן הסתם בערב,
ומאד יכול להיות שלא תוכלי בנקל לחזור מהמרכז
אם לא תחברי למישהו.
פעם גם אני חשבתי כך על סושי,
היום, מדי פעם, אני טורף את זה,
פרט לג'וקים כאמור.