זה תמיד נכון, אבל לא יפתור את שורש הבעיה
הצרכן הישראלי הוא צרכן טיפש, בקנה מידה בינלאומי.
המוצרים של שסטוביץ הם בדיוק המוצרים שמזקקים את הטיפשות של הצרכן הישראלי - אין שום מוצר ששסטוביץ מייבא שאין לו תחליף באיכות זהה במחיר נמוך בהרבה של מותגים אחרים או מותג פרטי.
הרי שסטוביץ לא מייבא תרופות, מוצרי טכנולוגיה, או כלי רכב. הוא מייבא מוצרי קמעונאות פשוטים וקלים לחיקוי - אך עדיין הצרכן הישראלי מתעקש לשלם את הפרמייה המטורפת (לפעמים פרמייה של 100% ויותר) עבור המותג.