חוסר יציבות ב XP
עד לפני כשבוע היה מותקן לי XP על Fat32 והוא עבד בצורה מושלמת ללא תקלות. בעקבות ניסיון התקנה של מערכת ניסיונית, גרמתי נזק לפרטישן של הXP ונאלצתי לפרמט ולעשות התקנה חדשה לXP. הפעם החלטתי לבצע את ההתקנה על ntfs. לאחר ההתקנה ביצעתי עדכון לXP מהרשת. אבל למרות זאת כל דבר קטן תוקע אותו.. השאלה מה אפשר לעשות? מה קרה שהפעם ה XP נתקע כל הזמן? עוד משהו .. על המחשב היה מותקן אופיס XP. כשניסיתי לעשות עדכון מהרשת עבורו, ההתקנה נכשלה פעם אחרי פעם.
עד לפני כשבוע היה מותקן לי XP על Fat32 והוא עבד בצורה מושלמת ללא תקלות. בעקבות ניסיון התקנה של מערכת ניסיונית, גרמתי נזק לפרטישן של הXP ונאלצתי לפרמט ולעשות התקנה חדשה לXP. הפעם החלטתי לבצע את ההתקנה על ntfs. לאחר ההתקנה ביצעתי עדכון לXP מהרשת. אבל למרות זאת כל דבר קטן תוקע אותו.. השאלה מה אפשר לעשות? מה קרה שהפעם ה XP נתקע כל הזמן? עוד משהו .. על המחשב היה מותקן אופיס XP. כשניסיתי לעשות עדכון מהרשת עבורו, ההתקנה נכשלה פעם אחרי פעם.