כי הכישורים שהוא כתב הם כלליים מדי וחסרי פואנטה - אלו דברים שכל אחד מעיד על עצמו (בין אם זה נכון ובין אם לא), ואין למעסיק שום דרך לדעת מה מזה נכון ומה לא.
הוא כתב: "אמינות, יכולת עבודה בצוות תחת לחץ, יכולות לימוד גבוהות, נכונות ללמידה ועבודה מואמצת, קליטה מהירה, בעל יוזמה ומוטיבציה רבה, אחראי ומקצועי, יחסי אנוש מצויינים"
האם אי פעם פגשת מישהו שיעיד על עצמו שהוא לא אמין, לא יכול לעבוד תחת לחץ, חסר יכולת לימוד, בעל קליטה איטית, חסר מוטיבציה, חסר אחריות, לא מקצועי ובעל יחסי אנוש גרועים?