"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
את קורות הנסיעה של היום לא אשכח במהרה. הנה האימייל ששלחתי לפניות הציבור שלי הרכבת: ======================================================= היום נסעתי ברכבת שבין תחנת תל-אביב אוניברסיטה לבין חיפה - חוף הכרמל. הרכבת יצאה מתל-אביב בשעה 11:29 והגיעה לחיפה ב-12:25. קטר מספר 741, אני הייתי בקרון מספר 75. לאור הצפיפות הנוראית ברכבת, נאלצתי לשהות בכל מהלך הנסיעה ב"לובי" של קרון מספר 75, עם עוד למעלה מעשרים נשים, גברים וילדים. כל הנוסעים יחד איתי סבלו כמוני ממחסור באוויר והזעה בלתי נסבלת. היינו כאילו בתוך סאונה. הייתי בדרך לפגישת עבודה וכל בגדי נטפו מן הזיעה. החלונות היו מהסוג שאינו מאפשר פתיחה ואין כניסת אוויר מאף מקום. לאורך המסלול כמעט ואין עצירות, כך שאפילו דלתות הכניסה אינן נפתחות למשכי זמן קצרים (עד לבנימינה). פתיחת הדלתות הזמנית הנ"ל לא שיפרה את המצב. בהגיעי לתחנת חוף הכרמל, נדרשו לי למעלה מעשרים דקות התאוששות לפני שיכולתי לדווח על כך למנהל התחנה, אשר הודה בפני שהוא מכיר את הבעיה אולם אינו יכול לעשות דבר מלבד להעביר את תלונתי בצינורות המקובלים. אני מבין את בעיית הצפיפות בימי ראשון אולם נראה לי שאפשר לפתור את הבעיה הזמנית הזאת על ידי מתן אפשרות לפתוח את החלונות בלובי או לפתוח שלוחה של המזגן מתא הנוסעים.. אני מקוה שתקחו לתשומת ליבכם את הבעיה ותפטרו אותה לטובת כל אלפי הנוסעים שבוודאי סבלו וסובלים בימים העמוסים של תנועת הרכבות. ======================================================= לזכותו של הממונה על פניות הציבור, קיבלתי תגובה מהירה (אני מקווה שלא אוטומטית על ידי המחשב...): ======================================================= הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל ======================================================= האם גם אתם עברתם "חוויה" דומה?
"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
את קורות הנסיעה של היום לא אשכח במהרה. הנה האימייל ששלחתי לפניות הציבור שלי הרכבת: ======================================================= היום נסעתי ברכבת שבין תחנת תל-אביב אוניברסיטה לבין חיפה - חוף הכרמל. הרכבת יצאה מתל-אביב בשעה 11:29 והגיעה לחיפה ב-12:25. קטר מספר 741, אני הייתי בקרון מספר 75. לאור הצפיפות הנוראית ברכבת, נאלצתי לשהות בכל מהלך הנסיעה ב"לובי" של קרון מספר 75, עם עוד למעלה מעשרים נשים, גברים וילדים. כל הנוסעים יחד איתי סבלו כמוני ממחסור באוויר והזעה בלתי נסבלת. היינו כאילו בתוך סאונה. הייתי בדרך לפגישת עבודה וכל בגדי נטפו מן הזיעה. החלונות היו מהסוג שאינו מאפשר פתיחה ואין כניסת אוויר מאף מקום. לאורך המסלול כמעט ואין עצירות, כך שאפילו דלתות הכניסה אינן נפתחות למשכי זמן קצרים (עד לבנימינה). פתיחת הדלתות הזמנית הנ"ל לא שיפרה את המצב. בהגיעי לתחנת חוף הכרמל, נדרשו לי למעלה מעשרים דקות התאוששות לפני שיכולתי לדווח על כך למנהל התחנה, אשר הודה בפני שהוא מכיר את הבעיה אולם אינו יכול לעשות דבר מלבד להעביר את תלונתי בצינורות המקובלים. אני מבין את בעיית הצפיפות בימי ראשון אולם נראה לי שאפשר לפתור את הבעיה הזמנית הזאת על ידי מתן אפשרות לפתוח את החלונות בלובי או לפתוח שלוחה של המזגן מתא הנוסעים.. אני מקוה שתקחו לתשומת ליבכם את הבעיה ותפטרו אותה לטובת כל אלפי הנוסעים שבוודאי סבלו וסובלים בימים העמוסים של תנועת הרכבות. ======================================================= לזכותו של הממונה על פניות הציבור, קיבלתי תגובה מהירה (אני מקווה שלא אוטומטית על ידי המחשב...): ======================================================= הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל ======================================================= האם גם אתם עברתם "חוויה" דומה?