"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום

מצב
הנושא נעול.

zurih

New member
"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום

"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
את קורות הנסיעה של היום לא אשכח במהרה. הנה האימייל ששלחתי לפניות הציבור שלי הרכבת: ======================================================= היום נסעתי ברכבת שבין תחנת תל-אביב אוניברסיטה לבין חיפה - חוף הכרמל. הרכבת יצאה מתל-אביב בשעה 11:29 והגיעה לחיפה ב-12:25. קטר מספר 741, אני הייתי בקרון מספר 75. לאור הצפיפות הנוראית ברכבת, נאלצתי לשהות בכל מהלך הנסיעה ב"לובי" של קרון מספר 75, עם עוד למעלה מעשרים נשים, גברים וילדים. כל הנוסעים יחד איתי סבלו כמוני ממחסור באוויר והזעה בלתי נסבלת. היינו כאילו בתוך סאונה. הייתי בדרך לפגישת עבודה וכל בגדי נטפו מן הזיעה. החלונות היו מהסוג שאינו מאפשר פתיחה ואין כניסת אוויר מאף מקום. לאורך המסלול כמעט ואין עצירות, כך שאפילו דלתות הכניסה אינן נפתחות למשכי זמן קצרים (עד לבנימינה). פתיחת הדלתות הזמנית הנ"ל לא שיפרה את המצב. בהגיעי לתחנת חוף הכרמל, נדרשו לי למעלה מעשרים דקות התאוששות לפני שיכולתי לדווח על כך למנהל התחנה, אשר הודה בפני שהוא מכיר את הבעיה אולם אינו יכול לעשות דבר מלבד להעביר את תלונתי בצינורות המקובלים. אני מבין את בעיית הצפיפות בימי ראשון אולם נראה לי שאפשר לפתור את הבעיה הזמנית הזאת על ידי מתן אפשרות לפתוח את החלונות בלובי או לפתוח שלוחה של המזגן מתא הנוסעים.. אני מקוה שתקחו לתשומת ליבכם את הבעיה ותפטרו אותה לטובת כל אלפי הנוסעים שבוודאי סבלו וסובלים בימים העמוסים של תנועת הרכבות. ======================================================= לזכותו של הממונה על פניות הציבור, קיבלתי תגובה מהירה (אני מקווה שלא אוטומטית על ידי המחשב...): ======================================================= הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל ======================================================= האם גם אתם עברתם "חוויה" דומה?
 

zurih

New member
"תפטרו" = "תפתרו"...

"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
את קורות הנסיעה של היום לא אשכח במהרה. הנה האימייל ששלחתי לפניות הציבור שלי הרכבת: ======================================================= היום נסעתי ברכבת שבין תחנת תל-אביב אוניברסיטה לבין חיפה - חוף הכרמל. הרכבת יצאה מתל-אביב בשעה 11:29 והגיעה לחיפה ב-12:25. קטר מספר 741, אני הייתי בקרון מספר 75. לאור הצפיפות הנוראית ברכבת, נאלצתי לשהות בכל מהלך הנסיעה ב"לובי" של קרון מספר 75, עם עוד למעלה מעשרים נשים, גברים וילדים. כל הנוסעים יחד איתי סבלו כמוני ממחסור באוויר והזעה בלתי נסבלת. היינו כאילו בתוך סאונה. הייתי בדרך לפגישת עבודה וכל בגדי נטפו מן הזיעה. החלונות היו מהסוג שאינו מאפשר פתיחה ואין כניסת אוויר מאף מקום. לאורך המסלול כמעט ואין עצירות, כך שאפילו דלתות הכניסה אינן נפתחות למשכי זמן קצרים (עד לבנימינה). פתיחת הדלתות הזמנית הנ"ל לא שיפרה את המצב. בהגיעי לתחנת חוף הכרמל, נדרשו לי למעלה מעשרים דקות התאוששות לפני שיכולתי לדווח על כך למנהל התחנה, אשר הודה בפני שהוא מכיר את הבעיה אולם אינו יכול לעשות דבר מלבד להעביר את תלונתי בצינורות המקובלים. אני מבין את בעיית הצפיפות בימי ראשון אולם נראה לי שאפשר לפתור את הבעיה הזמנית הזאת על ידי מתן אפשרות לפתוח את החלונות בלובי או לפתוח שלוחה של המזגן מתא הנוסעים.. אני מקוה שתקחו לתשומת ליבכם את הבעיה ותפטרו אותה לטובת כל אלפי הנוסעים שבוודאי סבלו וסובלים בימים העמוסים של תנועת הרכבות. ======================================================= לזכותו של הממונה על פניות הציבור, קיבלתי תגובה מהירה (אני מקווה שלא אוטומטית על ידי המחשב...): ======================================================= הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל ======================================================= האם גם אתם עברתם "חוויה" דומה?
"תפטרו" = "תפתרו"...
 

Image of me

New member
אני חושב שהתגובה כן אוטומטית.

"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
את קורות הנסיעה של היום לא אשכח במהרה. הנה האימייל ששלחתי לפניות הציבור שלי הרכבת: ======================================================= היום נסעתי ברכבת שבין תחנת תל-אביב אוניברסיטה לבין חיפה - חוף הכרמל. הרכבת יצאה מתל-אביב בשעה 11:29 והגיעה לחיפה ב-12:25. קטר מספר 741, אני הייתי בקרון מספר 75. לאור הצפיפות הנוראית ברכבת, נאלצתי לשהות בכל מהלך הנסיעה ב"לובי" של קרון מספר 75, עם עוד למעלה מעשרים נשים, גברים וילדים. כל הנוסעים יחד איתי סבלו כמוני ממחסור באוויר והזעה בלתי נסבלת. היינו כאילו בתוך סאונה. הייתי בדרך לפגישת עבודה וכל בגדי נטפו מן הזיעה. החלונות היו מהסוג שאינו מאפשר פתיחה ואין כניסת אוויר מאף מקום. לאורך המסלול כמעט ואין עצירות, כך שאפילו דלתות הכניסה אינן נפתחות למשכי זמן קצרים (עד לבנימינה). פתיחת הדלתות הזמנית הנ"ל לא שיפרה את המצב. בהגיעי לתחנת חוף הכרמל, נדרשו לי למעלה מעשרים דקות התאוששות לפני שיכולתי לדווח על כך למנהל התחנה, אשר הודה בפני שהוא מכיר את הבעיה אולם אינו יכול לעשות דבר מלבד להעביר את תלונתי בצינורות המקובלים. אני מבין את בעיית הצפיפות בימי ראשון אולם נראה לי שאפשר לפתור את הבעיה הזמנית הזאת על ידי מתן אפשרות לפתוח את החלונות בלובי או לפתוח שלוחה של המזגן מתא הנוסעים.. אני מקוה שתקחו לתשומת ליבכם את הבעיה ותפטרו אותה לטובת כל אלפי הנוסעים שבוודאי סבלו וסובלים בימים העמוסים של תנועת הרכבות. ======================================================= לזכותו של הממונה על פניות הציבור, קיבלתי תגובה מהירה (אני מקווה שלא אוטומטית על ידי המחשב...): ======================================================= הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל ======================================================= האם גם אתם עברתם "חוויה" דומה?
אני חושב שהתגובה כן אוטומטית.
שמעתי על הצפיפות הנוראית מעוד מישהו שנסע היום באותה רכבת או בזאת שאחריה. מוזר לי שרכבת ישראל לא מוסיפה עוד רכבות בשעה הזאת, כי יש לה אפשרות. בשעות האלה הרכבות נוסעות פעם בשעה, אז אין בעיה להוסיף עוד רכבת!
 

NO BULL

New member
תשלח עוד הודעה ותבדוק אם היא

אני חושב שהתגובה כן אוטומטית.
שמעתי על הצפיפות הנוראית מעוד מישהו שנסע היום באותה רכבת או בזאת שאחריה. מוזר לי שרכבת ישראל לא מוסיפה עוד רכבות בשעה הזאת, כי יש לה אפשרות. בשעות האלה הרכבות נוסעות פעם בשעה, אז אין בעיה להוסיף עוד רכבת!
תשלח עוד הודעה ותבדוק אם היא
אוטומטית. רעיון לתוכן: "רציתי רק לבדוק אם ההודעה אוטומטית אז תתעלמו ממני"
 
עוד מעט

"חוויות" מנסיעה ברכבת - היום
את קורות הנסיעה של היום לא אשכח במהרה. הנה האימייל ששלחתי לפניות הציבור שלי הרכבת: ======================================================= היום נסעתי ברכבת שבין תחנת תל-אביב אוניברסיטה לבין חיפה - חוף הכרמל. הרכבת יצאה מתל-אביב בשעה 11:29 והגיעה לחיפה ב-12:25. קטר מספר 741, אני הייתי בקרון מספר 75. לאור הצפיפות הנוראית ברכבת, נאלצתי לשהות בכל מהלך הנסיעה ב"לובי" של קרון מספר 75, עם עוד למעלה מעשרים נשים, גברים וילדים. כל הנוסעים יחד איתי סבלו כמוני ממחסור באוויר והזעה בלתי נסבלת. היינו כאילו בתוך סאונה. הייתי בדרך לפגישת עבודה וכל בגדי נטפו מן הזיעה. החלונות היו מהסוג שאינו מאפשר פתיחה ואין כניסת אוויר מאף מקום. לאורך המסלול כמעט ואין עצירות, כך שאפילו דלתות הכניסה אינן נפתחות למשכי זמן קצרים (עד לבנימינה). פתיחת הדלתות הזמנית הנ"ל לא שיפרה את המצב. בהגיעי לתחנת חוף הכרמל, נדרשו לי למעלה מעשרים דקות התאוששות לפני שיכולתי לדווח על כך למנהל התחנה, אשר הודה בפני שהוא מכיר את הבעיה אולם אינו יכול לעשות דבר מלבד להעביר את תלונתי בצינורות המקובלים. אני מבין את בעיית הצפיפות בימי ראשון אולם נראה לי שאפשר לפתור את הבעיה הזמנית הזאת על ידי מתן אפשרות לפתוח את החלונות בלובי או לפתוח שלוחה של המזגן מתא הנוסעים.. אני מקוה שתקחו לתשומת ליבכם את הבעיה ותפטרו אותה לטובת כל אלפי הנוסעים שבוודאי סבלו וסובלים בימים העמוסים של תנועת הרכבות. ======================================================= לזכותו של הממונה על פניות הציבור, קיבלתי תגובה מהירה (אני מקווה שלא אוטומטית על ידי המחשב...): ======================================================= הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל ======================================================= האם גם אתם עברתם "חוויה" דומה?
עוד מעט
מעריצי רכבת ישראל בפורום יכתבו לך כי ברכבת ישראל הכל תקין ועובדי ומנהלי הרכבת הם אנשים יקרים ומסורים.
 

fireman

New member
אני מנסה להבין איפה הקשר

עוד מעט
מעריצי רכבת ישראל בפורום יכתבו לך כי ברכבת ישראל הכל תקין ועובדי ומנהלי הרכבת הם אנשים יקרים ומסורים.
אני מנסה להבין איפה הקשר
אנשי הרכבת אכן ברובם אנשים יקרים ומסורים אך לא הכל תקין, כשאין ציוד ואין עוד קיבולת למסילה אי אפשר להוסיף עוד רכבות. מבחינת מרבית הנוסעים זה "למה לא מוסיפים עוד רכבת?" בצורה פשוטה וחסרת כל ידע, זה לא סתם "להוסיף עוד רכבת" זה להוסיף רכבת שאין. לפני פחות משבוע נכתב כאן על ניצול הציוד הנייד של ר"י בימי העומס א+ה בהם מופעל 100% ציוד תקין אף אחד לא מחביא רכבות במחסנים או קטרים בבונקרים, את כל מה שיש מפעילים, את מה שאין, אי אפשר להפעיל. זה לא קשור למעריצי\שונאי הרכבת.
 

zurih

New member
מה בסך הכל ביקשתי? רק אוויר...

אני מנסה להבין איפה הקשר
אנשי הרכבת אכן ברובם אנשים יקרים ומסורים אך לא הכל תקין, כשאין ציוד ואין עוד קיבולת למסילה אי אפשר להוסיף עוד רכבות. מבחינת מרבית הנוסעים זה "למה לא מוסיפים עוד רכבת?" בצורה פשוטה וחסרת כל ידע, זה לא סתם "להוסיף עוד רכבת" זה להוסיף רכבת שאין. לפני פחות משבוע נכתב כאן על ניצול הציוד הנייד של ר"י בימי העומס א+ה בהם מופעל 100% ציוד תקין אף אחד לא מחביא רכבות במחסנים או קטרים בבונקרים, את כל מה שיש מפעילים, את מה שאין, אי אפשר להפעיל. זה לא קשור למעריצי\שונאי הרכבת.
מה בסך הכל ביקשתי? רק אוויר...
לא דיברתי על המצאת יש מאין. אני מבין את מצוקת הרכבת, אבל בציוד הקיים יש לאפשר אמצעי מחיה מינימליים ללקוחות שלך (אם הם רואים בנו לקוחות שרצוי שיחזרו שוב...). אוויר יש מספיק, ובמיוחד כשהרכבת בתנועה, אז למה לא לאפשר לו להכנס?
 

צביקוש23

New member
הבעיה היא.. צה"ל...

מה בסך הכל ביקשתי? רק אוויר...
לא דיברתי על המצאת יש מאין. אני מבין את מצוקת הרכבת, אבל בציוד הקיים יש לאפשר אמצעי מחיה מינימליים ללקוחות שלך (אם הם רואים בנו לקוחות שרצוי שיחזרו שוב...). אוויר יש מספיק, ובמיוחד כשהרכבת בתנועה, אז למה לא לאפשר לו להכנס?
הבעיה היא.. צה"ל...
הבעיה האמיתית היא (למרות שאף אחד לא יודה בזה) שחיילי צה"ל משתלטים על הרכבת. עם כל הכבוד לצה"ל ויש כבוד לא ייתכן בשום פנים ואופן שבגלל שחיילי צה"ל תופסים את כל הרכבת אזרחים יצטרכו לעמוד, להצטופף , כמו סרדינים! לפי דעתי היו צריכים לעשות רכבות נפרדות לחיילים! בחו"ל זה נהוג אצלינו כל עוד חיילי צה"ל ימשיכו להשתלט על הרכבת נמשיך להצטופף! תגידו מה שתגידו, תחלקו עליי , אבל זוהי אחת הסיבות העיקריות שבגללה אין מקום ברכבת!
 
צביקה ../images/Emo45.gif ../images/Emo127.gif

הבעיה היא.. צה"ל...
הבעיה האמיתית היא (למרות שאף אחד לא יודה בזה) שחיילי צה"ל משתלטים על הרכבת. עם כל הכבוד לצה"ל ויש כבוד לא ייתכן בשום פנים ואופן שבגלל שחיילי צה"ל תופסים את כל הרכבת אזרחים יצטרכו לעמוד, להצטופף , כמו סרדינים! לפי דעתי היו צריכים לעשות רכבות נפרדות לחיילים! בחו"ל זה נהוג אצלינו כל עוד חיילי צה"ל ימשיכו להשתלט על הרכבת נמשיך להצטופף! תגידו מה שתגידו, תחלקו עליי , אבל זוהי אחת הסיבות העיקריות שבגללה אין מקום ברכבת!
צביקה

ובמיוחד בימי ראשון אחרי שבת בא כל הרכבת מפוצצת חילים זה באמת יהיה רעיון טוב . אולי יהיה אפשר לדבר עם מישהו מהרכבת על כך .
 

צביקוש23

New member
אין עם מי לדבר...

צביקה

ובמיוחד בימי ראשון אחרי שבת בא כל הרכבת מפוצצת חילים זה באמת יהיה רעיון טוב . אולי יהיה אפשר לדבר עם מישהו מהרכבת על כך .
אין עם מי לדבר...
צריך להפסיק את השתלטות המאסיבית של חיילי צה"ל על הרכבת! חייבים למצוא פתרון ולשים לזה סוף אחת ולתמיד! אם חיילי צה"ל בקריה לדוגמא בתקופה לפני שנים שלא היה רכבת באיילון (ואיילון למעשה לא היה קיים) הסתדרו בלי שום בעיה אז גם היום הם יכולים להסתדר. הצבא של היום הוא צבא מפונק לגמרי! חיילים מפונקים בצורה מזעזעת. צריך למצוא לבעיה החמורה הזאת (שנהפכת לחמורה יותר ויותר בשנים האחרונות) פתרון! האזרחים לא אשמים! הכי מצחיק אותי בפרסומות לרכבת בעיתונים ובטלביזיה תמיד מראים רכבת ריקה לגמרי כאילו יש אולי שלושה אנשים בקרון! זה לא מצתיאותי , ודי מעורר גיחוך . מעניין מה היה קורה אילו בפרסומות של הרכבת היו מראים את המציאות ומראים רכבת צפופה מאד מאד...?... כמה אנשים היו נוסעים אז ברכבת? יש להדגיש שיש לי הרבה כבוד לצה"ל (גם אני שירתתי בצה"ל!) אבל אני לא מתכוון לחיות במציאות מדומה ולחפש סיבות לא נכונות לצפיפות!
 
מה שנכון נכון באמת אין עם מי לדבר .

אין עם מי לדבר...
צריך להפסיק את השתלטות המאסיבית של חיילי צה"ל על הרכבת! חייבים למצוא פתרון ולשים לזה סוף אחת ולתמיד! אם חיילי צה"ל בקריה לדוגמא בתקופה לפני שנים שלא היה רכבת באיילון (ואיילון למעשה לא היה קיים) הסתדרו בלי שום בעיה אז גם היום הם יכולים להסתדר. הצבא של היום הוא צבא מפונק לגמרי! חיילים מפונקים בצורה מזעזעת. צריך למצוא לבעיה החמורה הזאת (שנהפכת לחמורה יותר ויותר בשנים האחרונות) פתרון! האזרחים לא אשמים! הכי מצחיק אותי בפרסומות לרכבת בעיתונים ובטלביזיה תמיד מראים רכבת ריקה לגמרי כאילו יש אולי שלושה אנשים בקרון! זה לא מצתיאותי , ודי מעורר גיחוך . מעניין מה היה קורה אילו בפרסומות של הרכבת היו מראים את המציאות ומראים רכבת צפופה מאד מאד...?... כמה אנשים היו נוסעים אז ברכבת? יש להדגיש שיש לי הרבה כבוד לצה"ל (גם אני שירתתי בצה"ל!) אבל אני לא מתכוון לחיות במציאות מדומה ולחפש סיבות לא נכונות לצפיפות!
מה שנכון נכון באמת אין עם מי לדבר .
 

846

Active member
הבעיה קיימת גם באוטובוסים!!!

אין עם מי לדבר...
צריך להפסיק את השתלטות המאסיבית של חיילי צה"ל על הרכבת! חייבים למצוא פתרון ולשים לזה סוף אחת ולתמיד! אם חיילי צה"ל בקריה לדוגמא בתקופה לפני שנים שלא היה רכבת באיילון (ואיילון למעשה לא היה קיים) הסתדרו בלי שום בעיה אז גם היום הם יכולים להסתדר. הצבא של היום הוא צבא מפונק לגמרי! חיילים מפונקים בצורה מזעזעת. צריך למצוא לבעיה החמורה הזאת (שנהפכת לחמורה יותר ויותר בשנים האחרונות) פתרון! האזרחים לא אשמים! הכי מצחיק אותי בפרסומות לרכבת בעיתונים ובטלביזיה תמיד מראים רכבת ריקה לגמרי כאילו יש אולי שלושה אנשים בקרון! זה לא מצתיאותי , ודי מעורר גיחוך . מעניין מה היה קורה אילו בפרסומות של הרכבת היו מראים את המציאות ומראים רכבת צפופה מאד מאד...?... כמה אנשים היו נוסעים אז ברכבת? יש להדגיש שיש לי הרבה כבוד לצה"ל (גם אני שירתתי בצה"ל!) אבל אני לא מתכוון לחיות במציאות מדומה ולחפש סיבות לא נכונות לצפיפות!
הבעיה קיימת גם באוטובוסים!!!
במיוחד בימי א' וה' הצבא קיצץ בהסעות המאורגנות וכל החיילים מיתנקזים לתח"צ, אוטובוסים רבים בימים אלה עמוסים לעייפה ולאזרחים אין מקום. כולם מבקשים להוסיף אוטובוסים וכועסים על אגד, אבל גם באגד עושים מאמץ עילי וכל "גלגל" תקין נוסע. בימי ו' וא' משתדלים לשחרר מהמוסך אוטובוסים שהתיקונים בהם לא דחופים כגון תיקוני צבע וזה לא נדיר לראות אוטובוס עם כתמים של פחחות בימים עמוסים, כולל ה 84-846-01 שהיתה במבחן שנתי ובשבוע שעבר יצאה לקו עם "פריחה" לעבודה ביום א'. האוטובוס חזר לתיקוני צבע וביום ו' חזר לקו.
 

צביקוש23

New member
אתמול ראיתי בנתניה

הבעיה קיימת גם באוטובוסים!!!
במיוחד בימי א' וה' הצבא קיצץ בהסעות המאורגנות וכל החיילים מיתנקזים לתח"צ, אוטובוסים רבים בימים אלה עמוסים לעייפה ולאזרחים אין מקום. כולם מבקשים להוסיף אוטובוסים וכועסים על אגד, אבל גם באגד עושים מאמץ עילי וכל "גלגל" תקין נוסע. בימי ו' וא' משתדלים לשחרר מהמוסך אוטובוסים שהתיקונים בהם לא דחופים כגון תיקוני צבע וזה לא נדיר לראות אוטובוס עם כתמים של פחחות בימים עמוסים, כולל ה 84-846-01 שהיתה במבחן שנתי ובשבוע שעבר יצאה לקו עם "פריחה" לעבודה ביום א'. האוטובוס חזר לתיקוני צבע וביום ו' חזר לקו.
אתמול ראיתי בנתניה
אוטובוס אגד מרצדס (לא 303!) פשוט שכחתי את השם של הדגם , בינעריוני כמובן , בקיצור לא משנה , הבחנתי שבצד ימין ומקדימה אין שום מספר פנימי . היה לו מספר פנימי רק מאחורה ובצד שמאל.
 

846

Active member
מיקרי לחלוטין בפעם הבאה שהוא יגיע

אתמול ראיתי בנתניה
אוטובוס אגד מרצדס (לא 303!) פשוט שכחתי את השם של הדגם , בינעריוני כמובן , בקיצור לא משנה , הבחנתי שבצד ימין ומקדימה אין שום מספר פנימי . היה לו מספר פנימי רק מאחורה ובצד שמאל.
מיקרי לחלוטין בפעם הבאה שהוא יגיע
לטיפול אולי יוסיפו את החסר.
 

846

Active member
אני יכול להוסיף שזה לא משהו שנהג

מיקרי לחלוטין בפעם הבאה שהוא יגיע
לטיפול אולי יוסיפו את החסר.
אני יכול להוסיף שזה לא משהו שנהג
יתייחס אליו. המספר הפנימי מודבק גם בתוך האוטובוס.
 

אורי404

New member
בכלל, יש איזשהו שימוש במספרים

אני יכול להוסיף שזה לא משהו שנהג
יתייחס אליו. המספר הפנימי מודבק גם בתוך האוטובוס.
בכלל, יש איזשהו שימוש במספרים
הפנימיים באגד, או שהם סתם "זרוקים" להם?
 

846

Active member
בטח שיש : קודם כל המס' הפנימי משמש

בכלל, יש איזשהו שימוש במספרים
הפנימיים באגד, או שהם סתם "זרוקים" להם?
בטח שיש : קודם כל המס' הפנימי משמש
לשיבוץ האוטובוס לעבודה במחשב. חוץ מזה יש סניפים שלמים שמשתמשים רק במס' הפנימיים ביומיום למשל סניף נתניה,או סניף חוף הכרמל בחיפה. לא מזמן קיבלתי בחיפה אוטובוס וביקשתי ש"יתרגמו" לי למס' הרישוי ע"מ שאוכל לאתר אותו בחניון.... ניתקלתי פעם בנהג מסניף נתניה שקיבל אוטו חדש ולא ידע את הרישוי, הוא אפילו לא הסתכל!!! בסניף תמח"ת לעומת זאת משתמשים במס' רישוי כשנהוג להתייחס רק לשלוש הספרות האמצעיות לדוגמה: 846 ברור שהכוונה ל 84-846-01. במיקרים נדירים יש שני אוטובוסים עם מס' דומה באותו סניף ואז מוסיפים את הקידומת: 86-436 שהוא 0404 של מכבי ת"א לעומת 84-436 שהוא 0303 רזרבי. כשמתייחסים לעירונית מציינים את הקידומת 83. הסדרנים בת"א מכירים בע"פ גם את הפנימי וגם החיצוני (רישוי)כאשר הם נותנים אוטו לנהג הם מתרגמים מיד מהשיבוץ במחשב ל מס' החיצוני.
 

846

Active member
בנוסף : גם בכרטיס העבודה שנהג שולח

בטח שיש : קודם כל המס' הפנימי משמש
לשיבוץ האוטובוס לעבודה במחשב. חוץ מזה יש סניפים שלמים שמשתמשים רק במס' הפנימיים ביומיום למשל סניף נתניה,או סניף חוף הכרמל בחיפה. לא מזמן קיבלתי בחיפה אוטובוס וביקשתי ש"יתרגמו" לי למס' הרישוי ע"מ שאוכל לאתר אותו בחניון.... ניתקלתי פעם בנהג מסניף נתניה שקיבל אוטו חדש ולא ידע את הרישוי, הוא אפילו לא הסתכל!!! בסניף תמח"ת לעומת זאת משתמשים במס' רישוי כשנהוג להתייחס רק לשלוש הספרות האמצעיות לדוגמה: 846 ברור שהכוונה ל 84-846-01. במיקרים נדירים יש שני אוטובוסים עם מס' דומה באותו סניף ואז מוסיפים את הקידומת: 86-436 שהוא 0404 של מכבי ת"א לעומת 84-436 שהוא 0303 רזרבי. כשמתייחסים לעירונית מציינים את הקידומת 83. הסדרנים בת"א מכירים בע"פ גם את הפנימי וגם החיצוני (רישוי)כאשר הם נותנים אוטו לנהג הם מתרגמים מיד מהשיבוץ במחשב ל מס' החיצוני.
בנוסף : גם בכרטיס העבודה שנהג שולח
למח' הרישום משתמשים רק במס' הפנימי.
 

אורי404

New member
טוב, זה חדש לי.

בנוסף : גם בכרטיס העבודה שנהג שולח
למח' הרישום משתמשים רק במס' הפנימי.
טוב, זה חדש לי.
שני הדברים, שכתבת חדשים לי לגמרי. מעניין למה בכל זאת יש קפיצה בין המספרים, ולא משהו מאורגן, יותר כמו בדן. למשל 85-220-01 זה פנימי 10124, 85-225-01 (האוטובוס הספציפי האהוב עליי, בגלל בעל האוטובוס - פנימי 10199. 85-231-01 פנימי 10280, ואילו 85-260-01 פנימי 26344... גפ בדגמים אחרים, ראיתי, שיש "בלגן".
 

846

Active member
בניגוד לדן שם המס' הפנימים מאורגנים

טוב, זה חדש לי.
שני הדברים, שכתבת חדשים לי לגמרי. מעניין למה בכל זאת יש קפיצה בין המספרים, ולא משהו מאורגן, יותר כמו בדן. למשל 85-220-01 זה פנימי 10124, 85-225-01 (האוטובוס הספציפי האהוב עליי, בגלל בעל האוטובוס - פנימי 10199. 85-231-01 פנימי 10280, ואילו 85-260-01 פנימי 26344... גפ בדגמים אחרים, ראיתי, שיש "בלגן".
בניגוד לדן שם המס' הפנימים מאורגנים
בקבוצות לפי דגמים ואז לפי סדר רץ, המס' באגד בנוי אחרת לגמרי: ארבעת הספרות השמאל לימין הן בסדר רץ והחמישית היא סיפרת ביקורת שהיא תוצאה של נוסחה כלשהי שמציבים בה את 4 הספרות הראשונות. זאת ע"מ שנהגים לא ירשמו בכרטיס עבודה נסיעות שהם לא ביצעו וימציאו מס' אוטובוסים שלא קיימים. בנוסף כדי להקשות, גם בתוך הסידרה האוטובוסים לא מקבלים את המס' הרץ לפי הסדר (4 הספרות הראשונות) אלה ב"בילבול" מסוים וכל משלוח של אוטובוסים חדשים מקבל מס' פנימיים מסדרה אחרת למרות שהדגמים יכולים להיות זהים ומס' הרישוי עוקבים. מידי פעם כן תראה סידרה שקיבלה מס' פנימיים עוקבים ( כמו הרישוי) אבל שים לב לארבעה ספרות משמאל לימין ואל תתייחס לסיפרה האחרונה. מקווה שלא סיבכתי אותך עוד יותר.... אשמח להסביר שוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה