חוויות אתמול

wish2

New member
הוא צריך להיכנס לי לראש

לאתגר אותי מוחית לגרום לי להתעניין במה שהוא אומר ולרצות לשמוע עוד.
 

goldy

New member
לאתגר אותי מוחית?

לרצות לשמוע עוד? באמת? היכן היית כל החיים שלי?! איך אוכל לגרום לך להיות מרוצה מהיותך מרוצה?
 
בהחלט אפשר להריח...

אבל גם אחרי מלחמות העולם הראשונה והשנייה... אנשים קמו מההריסות ושיקמו חייהם והמשיכו לחיות רגיל ולהתפתח... למה שזה לא ימשיך לקרות גם עכשיו?... לגבי רעידות האדמה... זה לא משהו חדש.. זה יכול להיות מקרי...
 

זיקן

New member
מנהל
רעידות אדמה זה לא מיקרי

יש סימנים מוקדמים היתנהגות בעלי חיים, תזוזת לוחות טקטוניים. שינויים במזג האוויר, קרינת קרני גמה מהשמש ומשהו שהכי שיכנע אותי זה הפשרת קרחונים... בגלל שכל המסה של הקרחונים לוחצת על קרום כדור הארץ באזור בו הם נימצאים וכשהם מפשירים הלחץ מוחלש במקום אחד שגורם היתרוממות בקרום ויורד במקום אחר שגורמת לשקיעה והתוצאה עלולה להיות רעידה קטסטרופולית שהאדמה ממש "רוקדת" ונעה כמו גלים של ים כך או כך הטכנולוגיה עוד לא מספיק מיתקדמת כדי לנבות את זה במדוייק והאדם עוד לא מספיק חכם כדי למנוע את זה.
 
אם היה קריעת ים סוף ועשר מכות...

מבחינתי זו לא אמונה זו ידיעה ברורה... ולא נכנס לויכוחים על דת אז גם רעידות אדמה בורא עולם יכול לעשות ועדיין הכל ימשיך כרגיל
 

זיקן

New member
מנהל
לא כרגיל. "חראגיל".. ../images/Emo22.gif

באמת בואי לא ניכנס לויכוחי דת. קריאת ים סוף ועשר המכות קרו בגלל גלישת חלק מהר געש באיטליה או ביוון כמדומני הר געש סנטוריני לא זוכר בדיוק ארוע אפוקליפטי שגרם לגלי צונמי ענקיים , חושך, מים אדומים, ועוד ועוד בערך בתאריך שבו היתרחשה יציאת מצריים אך הדת שלנו רתמה את הארוע לצרכיה אני לא כופר בכל הסיפור הזה אך מכייון שאני חילוני גמור אני כל הזמן מחפש "אמת" אחרת..
 

פנומן 72

New member
../images/Emo151.gif

גם אם כל תופעות הטבע הנדירות ביותר קרו די במקרה, מה שאני לא מסכים עם זה, עדיין כיצד תסביר את העובדה שתופעות הטבע קרו בדיוק כשהיה צריך אותם כמו בהזמנה. איך תסביר את זה שבדיוק כאשר בני ישראל עמדו על שפת הנילוס נבקעו המים וכאשר נכנסו פרשי פרעה לים שבו המים עליהם. בדיוק כמו שמישהו אמר לי פעם: הסיכוי שמישהו יזכה בלוטו הוא לא נמוך בכלל, אבל הסיכוי שהמישהו הזה יהיה אתה הוא אפסי. אתה ליצן.
 

זיקן

New member
מנהל
תישאל את אלי ישי

הוא יודע הכל לא אותי, וגם לחלק השני יש לי תשובה אבל אין לי כוח להסביר אותה למי שמקובע בדבר אחד.
 

זיקן

New member
מנהל
אתה שוב מיסתכסך עם עצמך

תראה אין ויכוח לגבי תאריך היעד אבל הדרך לתאריך רצופה בכל מיני מישתנים שאני לא מסכים איתך בשום פנים ואופן כמו נבואות של עמים פאגניים ועוד כל מיני ידעונים כולל שלל דתות ששזורות אחת בשניה. אני מיסתכל על זה בצורה מדעית ומישתדל לקבל הסברים מהמדע ולא מאמונות ושאר מוטציות ופירושים מבולבלים של עמים שחיו בתקופה נחשלת (אם כי הם היו מיתקדמים מאוד לתקופתם) ודע לך שהאינקה למרות חוכמתם והבנתם את היקום היו זבל של אנשים שמתוארים הייטב בסרט "אפוקליפטו" הקריבו קורבנות אדם וסגדו לכל מיני מוטאציות של חיות אדם ומגיע להם שהספרדים שבעצמם היו כובשים אכזריים ועשו להם מה שעשו וחיסלו אותם ואת תרבותם. תראה עוד משהו אני חזק בהיסטוריה ושמתי לב שההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה בדיוק כמו שאומר הפיתגם עדיין אין זה אומר שהעתיד לא ניתן לשינוי אין שום דבר בטוח הכל תלוי ביותר מידי מישתנים. גם נוסטרדמוס טעה בכמה מהנבועות שלו אבל טבע האדם מיתמקד בהצלחות ולא בכישלונות, לכן אמרתי לך בזמנו נהג בזהירות פן תצא כמו פאקו ראבן ואל תישאל אותי מי זה כל הכוסיות "על" מכירות או הכירו אותו.. ועוד משהו אישי לי אלייך אמרתי לך ואומר שוב כישרון הכתיבה שלך הוא משהו משהו אתה יודע להעביר מסרים והסברים בכתב בטוח יותר טוב ממה שאתה מדבר פנים אל פנים ובצורה קלילה ומובנת בקיצור כישרון מבוזבז אבל אתה לא נעדר מהחטא ששמו "יוהרה"
 

פנומן 72

New member
אני דווקא משתדל להתרחק מיוהרה

ואני אשמח אם מישהו יתקן אותי אם הוא יראה שאני מתרברב או משהו כזה. בכל אופן, יש יותר מדי הצלחות של נבואות לאחרונה. הכי קל להכניס את הראש לאדמה ולהגיד - היינו שם כבר, אפשר עוד לשנות, בלה בלה בלה. אני חושב שהרכבת דוהרת לתהום ואף אחד לא הולך ללחוץ על הבלמים. ורק נשאלת השאלה מי יהיה חכם לקפוץ מהרכבת ומי יתרסק איתה.
 

זיקן

New member
מנהל
היתכוונתי ליוהרה ולביטחון שקשורים ל 2012

ולמה אתה לא "שמח" שאני חולק עלייך הרי אם נסכים בכל ישעמם פה ואם כבר נבואות דע לך שהדת שלנו ?! אוסרת להיתעסק בכל הדברים האלה שקשורים בנבואות או בכשפים ובעלי אוב כי הם מרעילות את דעתו של האדם ובנוסף דבר ידוע הוא שהמזל או הנבואה שמיתייחסת אליו הוא דבר מישתנה ותלוי במעשיו של האדם עד למועד הנבואה ואתן לך דוגמא בוא נגיד שהלכת לאייזה מכשף סטייל אורן זרזיף (טעות זריף) או אמנון ישחק (טעות יצחק) או "הרנטגן" והם ניבאו לך שעוד שבוע יעלה עלייך טרקטור (חו"ח) ויעשה לך קווץ ברגל (מה שקרה לי) ולמחרת קמת בבוקר והבחנת באיזה זקן חסר ישע שהולך לכביש ואוטוטו הולך להידרס וברגע האחרון היצלת אותו ממוות בטוח, בעצם המעשה שעשית אתה משנה את המזל שלך ונבואת השחורים שניבאו לך עלולה להיתבטל, ככה לגבי כל הנבואות חשבת על זה?
 

פנומן 72

New member
יש הבדל ברמת הפרט לרמה הכללית

אתה יכול אולי לשנות את גורלך אבל לא את גורלו של כל העולם. אני יודע שאסור להתעסק בנבואות וכבר שנו חכמינו זכרם לברכה: "תיפח עצמן של מחשבי קיצין" ומנמקים זאת: "שהיו אומרים כיון שהגיע את הקץ ולא בא - שוב אינו בא" במסכת דרך ארץ נאמר: "רבי יוסי אומר, הנותן את הקץ אין לו חלק לעולם הבא". תשמע, ידוע לי האיסור על חישוב הקיצין. ידוע. (עוד בנושא: http://www.aharit.com/A-03.html) אבל זה חזק ממני. זה מסקרן ואני מקלל את הרגע שהחלטתי להסתקרן עד כדי כך. אבל זה מושך, זה מרתק, וזה הורס לי את הבריאות. אני מקווה להחזיק את 1,000 הימים הנותרים.
 

זיקן

New member
מנהל
לא מצליח להיכנס לקישור

קח את זה בציפסי גמני בעניינים האלה ולא מאבד פרופורציות תמיד שומר על רמה מסויימת של שפיות, ושמע משהו בקשר לנביאים סטייל אלא שהזכרתי לפני 20 שנה בערך בזמן העלייה האחרונה מרוסיה יצא לי להכיר מישהו (עולה מאוזבקיסטן) שטען שיש לו יכולות על אנושיות וכל מיני נבואות וחארטות על ימין ושמאל ברוב תמימותי ולמרות שאז הייתי כבר בן 35 הערצתי אותו יום אחד הוא עשה אייזה כישוף לבחורה שלי כדי שהיא תיתאהב בו והוא יוכל לזיין אותה (הייתה אגוז קשה לפיצוח) אתה יודע מה קרה בסוף היא היתאהבה בי .. ואז הוא טען שהוא צריך לעשות לי כישוף כדי להעביר את האהבה שלה ממני אליו.. ורצה שאשתה איזה מרקחת מעלים שאני לא יודע מאיפה כמובן שסירבתי והוא רץ לאישתי.. והלשין שאני שוכב איתה הכחשתי וזה עבר בשלום, אחרי בערך 3 שנים הוא בא אליי עם מישהו שהיתאהב במישהי והמישהו רצה שהוא ("המכשף") יעשה לו כישוף שאייזה בחורה תיתאהב בו וביקש ממני שאשכנע אותו שזה עובד זאב (קוראים לו גם זאב) אמרתי לו "זה לא עובד" לא משנה אמר הוא משלם טוב אתחלק איתך בכסף דובר על איזה 500 ש"ח בזמנו זה היה סכום ניכבד שוב סירבתי וזה היה בשבילי הוכחה שכל המכשפים הם סתם שרלטנים שמוכרים לנו אשליות, ומאז זהו אני לא מאמין להם.
 

פנומן 72

New member
תגיד לי,כשאתה בוגד באשתך אתה מרגיש טוב עם זה?

כי אישית אני חושב שזה בזוי ומעיד על אדם חסר עמוד שידרה ושפן. אבל כנראה שזה רק אני חושב ככה.
 

זיקן

New member
מנהל
להגיד טוב זה שקר

ואמרתי לך שאני לא מאחל לך להגיע למצב כזה. תיסתכל על זה שכל אדם דואג קודם כל לעצמו אם זה הבוגד שמחפש השלמות מחוץ לבית ואם זה האישה שמקובעת בדעות וסטיגמות מוקדמות לגבי הסקס ושהיא לא מוכנה לעשות דברים מסויימים בסקס כי זה "מגעיל" אותה ודע לך שאני סטרייט לחלוטין אין לי סטיות ואני אפילו לא עושה בטוסיק ועדיין לא עשיתי ?! לא עם האשה ולא עם המאהבת ובכלל, ובכל זאת היתאהבתי בחוץ וידוע לי על הרבה פרשיות דומות שקרו מחוץ לנישואין ללא כוונה מוקדמת וגם לך אומר אל תהיה בטוח גם לך זה עלול לקרות שתכיר פתאום מישהי שתגלה לך את "אמריקה" וגם לסוק זה קרה.. לא רק אתה חושב ככה כל אלה שאמרו "לי זה לא יקרה", אין תחליף להיתרגשות של "מים גנובים ימתקו" לא המצפון ולא הטפות המוסר ולא יסורי המצפון שניגרמים כתוצעה מכך, כנס לפורום "בגידות" ותיקרא את סיפורי הבוגדים והבוגדות כדי להבין את זה ודווקא שם יש חברה טובים מהעילית של החברה שלנו ואני חושד שכמה וכמה מפורסמים שכישרון הכתיבה שלהם מישתווה אלייך אם לא יותר שפורקים שם תיסכול, והחיים הכפולים זה משהו שלא מהעולם הזה קשה לשמור על שפיות דעת בין 2 העולמות ולדבר ולהיתנהג ב 2 שפות שונות וכל הזמן ולשמור על חשאיות, זר לא יבין זאת.
 

פנומן 72

New member
לבגוד זה דבר אחד

אבל לשקר לאישתך בפנים כי אתה מפחד מהתגובה שלה זו ההשתפנות במיטבה. יש לי חברה שהיא קנאית ברמות כאלה שאם היא תדע שליטפתי מישהי בראש אני אצטרך להתרגל לישון עם עין אחת פקוחה כי קרוב לוודאי שהיא תדקור אותי בשינה. ועם זאת אני לא מפחד לספר לה שאני מפנטז על אחרות וכן הייתי שמח להביא במישהי אחרת, אבל יש לי כבוד אליה ואוהב אותה מאוד ובגלל שאני יודע שזה יפגע בה אני לא אעשה זאת, ואם וכאשר "אחליק" ואשכב עם מישהי אחרת אני אבוא ואספר לה ושתעשה עם זה מה שהיא רוצה - אני לא טיפוס רכרוכי ושקרן.
 

זיקן

New member
מנהל
כן כן בטח בטח../images/Emo6.gif

גמני לא טיפוס שקרן ואמרתי שאבוא ואספר את האמת בפרצוף וכו וכו כשתהיה במקומי אתה בכלל לא תחשוב על שקר או על "אמת" מזויינת אתה תידאג רק לבולבול שיש לך בין הרגליים אחרת הזרעונים יעלו לך למוח מהלחץ עד שתהיה מוכן לזיין תרנגולת העיקר לא לבגוד, ושמע משהו על האסייתיות הם באמת כל כך קנאיות עד שאם היא תיתפוס אותך בוגד היא תחתוך לך את הבולבול תיקשור אותו לבלון ותישלח אותו לשמיים שלא יהיה מצבו של המאונן הזה בוביט.. גמני קיבלתי אזהרה כזאת עם הסיפור הזה שקרה לפני כ 3 שנים במנילה..בררר פחדדד
 

פנומן 72

New member
אני לא מציב את עצמי במצבים כאלה

כמו שנאמר - פיקח יודע לצאת ממצבים שחכם לא ייכנס אליהם. היו לי מצבים שבהם הייתי יכול לאפשר לראש הקטן להנחות אותי בחיים אבל תמיד בסיטואציות כאלה (ולא רק כאלה) אני שם את עצמי בנעליים של הצד השני, הצד הנפגע, וחושב אם הייתי רוצה להיות שם. ברגע שאני מבין שלא אז אני גם לא פוגע. חוץ מזה שהנוכחית דואגת שרוטב הברווז תמיד יישאר בבית. מה שכן, אני תמיד נהנה לבחון את גבולות הקנאה שלה - ועדיין אני נאמן לה כמו כלב לברדור לבעליו העיוור. ואהבת לרעך כמוך - זו כל התורה כולה.
 
למעלה