חוויות אתמול

פנומן 72

New member
לא יעזור לך בית דין

את נמצאת פה בנחיתות מספרית ורעיונית. את די נמצאת במגרש הביתי שלי והעקיצות הנלוזות שלך די משעשעות אותי כי אני יודע שאין פה איזה בהמה בכחול שתחליט שאת פוסטמה (מה שנכון) ולכן צריך למחוק אותך. אגב, דווקא הפעם לא תיקנתי מילולית אף אחד, סתם זה היה רגע של עברית. מקווה שלמדת משהו, למרות שכמו שאני כבר מכיר אותך - את לא.
 

wish2

New member
מה נסגר איתך

נחיתות מספרית ורעיונית? מגרש ביתי? מה זה פאקינג לבנון אתה בסך הכל סוג של אבורג'יני אז כנס לפרופורציה. וגם אם אני אכנס למוח המעוות שלך להיות ברוב רעיוני ומספרי לא מדליק אותי . הרעיונות הגדולים מתקבלים תוך כדי מאבק, ברגע שיש לך רוב רעיוני זה כבר לא רעיון , זו דעה רווחת. מקווה שלמדת משהו ואם לא תתגרם לאפגנית .
 

wish2

New member
עזבי ...

יש לו פנטזיה לא ממומשת לחבוט בנשים במיטה . הוא מתעל את הפנטזיה לסתם נשים שמייצגות בשבילו את סוף העולם (הכוונה לעצמאות נשית).
 
ye ye right

למה נדמה לי שאת מצאת סיבה מתחת לבלטה כי שום סיבה אחרת לא נשמעת לך הגיונית.. בשביל לא לקחת אותו קשה? חח
 

goldy

New member
אני מה זה בסרט של עצמי

בבקשה עצותייך ככל שתוכלי
.
 

wish2

New member
חחח חמוד

לא קלטתי אותך עדיין . יש בך משהו ידידותי מידי , לא מבין מידי, ילדותי מידי . יש מצב שזה הצגה ואתה פסיכופט שמפלס את הדרך לקורבן הבא...
 

goldy

New member
אני יודע שאני אמיתי

אני באמת חדש מהניילונים. אני באמת תמים שרוצה לשים לזה סוף. אני באמת רוצה שלום עולמי ויכול לעשות עצמי סופר-נחמד. בבקשה תבחני אותי: אם אעבור את מבחנייך סימן שאני צודק.
 

wish2

New member
קבל דוגמא אישית לבעיייתיות

אמרת שאתה יכול לעשות עצמך סופר נחמד אז אתה לא באמת נחמד? אני למשל במסגרת שאני חיה בה נחשבת למאמי , פשוט מאמי . אני רגילה להיות כזאת לעזור למשפחה שלי ולהיות תמיד איפה שצרייך אותי . אני מעט מאוד פעמים אומרת לא. קשה מאוד לריב איתי ומאוד סלחנים לטעויות שאני עושה . אני אוהבת ילדים וילדים מתים עליי . כל החברים בחיי היו בטוחים שזהו אני האישה להתחתן איתה . ונחש מה? אני שונאת את המאמי הזו. אז מצאתי לה פרצות משלי . השאלה מה הפרצות שאתה מוצא לעצמך
 

goldy

New member
את משחקת בביקוש רק כי את יכולה

פשוט תגידי "כן" למישהוא שאינו החבר שלך. מתיאורייך אני מבין שאת "מחזיק מפתחות": נמוכה, חייכנית וחמודה. אני לא יודע איך אפשר לכעוס על דבר כזה. רק לאחרונה ממש, היומיים האחרונים, פתאום אני מרגיש שאני מתקדם: פיתאום יש טעם להפיק לקחים וגם ליישמם כי אני רואה שינויים בשטח *לטובתי*. אני רק מקווה שהם ימשיכו עד אשר אקבל תוצאות של ממש - שאני אהיה מרוצה מהן.
 

פנומן 72

New member
היא כבר אמרה "כן" למי שאינו החבר שלה

והדבר רק סיבך אותה בחיים. אל תשלח אותה שוב לזה.
 

goldy

New member
להלן ציטוט:

"אני רגילה להיות כזאת לעזור למשפחה שלי ולהיות תמיד איפה שצרייך אותי . אני מעט מאוד פעמים אומרת לא. קשה מאוד לריב איתי ומאוד סלחנים לטעויות שאני עושה . אני אוהבת ילדים וילדים מתים עליי . כל החברים בחיי היו בטוחים שזהו אני האישה להתחתן איתה . ונחש מה? אני שונאת את המאמי הזו." אם סיבך אותה; אז הפסיקה להיות מאמי.
 

wish2

New member
טוב גרמת לי להרגיש הכי מוזר עכשיו

כאילו לקרוא את עצמי .. נראה לי אני צריכה לצנזר כנות . לא הבנתי מה המטרה של הציטוט שלי . ואם אתה מחפש קווים לאופי שלי באמצעות פנומן הפסק להגיב לי מעכשיו .
 

goldy

New member
חמודה + מאמי + 1.62 שווה אצלי מחזיק מפתחות

אני 1.89 . מדוע שאפסיק להגיב לך? אל תשכחי שאת עדיין כותבת בפורום גברים.
 

wish2

New member
תגיב חופשי אבל

תבנה לך דעה עצמאית זה הכל . ואתה לא מעמיק בשום דבר , רק נטפל לפרטים קטנים ולא חשובים. מכל מה שכתבתי לקחת את המאמי שזו ההגדרה השיטחית שלי .
 
למעלה