חוגי ספורט "קשוחים"

אלימות מילולית

מציעה לקרוא את הספר "מילים הורגות" ספר חדש - איך אלימות מילולית (ההתנהגות המתוארת של המדריכה היא אלימות מילולית ) מורידה הערכה עצמית יוצרת מציאות של חוסר בטחון . ספר מרתק .והכלים להתמודד עם אלימות זו . אלימות מילולית וצרחות אינן יוצרות משמעת הם יוצרות אווירה מגעילה ולא נעימה .
 
ממש לא מקובל ../images/Emo46.gif

חוגים נועדו בנוסף להעשרה בתחום הגופני אלה גם בשביל להנות!!! מהחוג... האיניקטור הכי טוב זה לשאול אותה ...אם היא אוהבת את החוג..ואת המאמנות... אם לא..להוציא מהחוג ועדיף שעה אחת קודם...ואת המאמנות לשלוח לרומניה... אם הייתי רואה אותן צועקות על הילדים שלי הייתי עושה ממנה קבב רומני
 
שחר בחוג בלט. גם המדריכה שם קשוחה

ויש להם משמעת מאוד חזקה אבל אף פעם שחר לא התלוננה שצועקים עלייה וסירבה להיכנס לחוג. במקרה היה אתמול שיעור פתוח (זה במקום הופעת סוף השנה) וראינו איך המדריכה מחזיקה "חזק" את הבנות (גם רובן בנות 5) והכל היה בסגנון הדיבור ההחלטי של המורה ואפילו פעם אחת היא לא הרימה את הקול והבנות היו מאוש ממושמעות. בכל מקרה, סוף השנה עכשיו אז אין הרבה מה לעשות אבל אולי תשקלי להעביר אותה חוג בשנה הבאה.
 
הבכורה שלי בחוג מחול של להקות

ייצוגיות. הגישה מאד קשוחה וגם ההנחיה, אבל לא תמצאי כזו שפת דיבור. מכל מה שסיפרת מה שהכי מפריע לי זה צורת הדיבור. ואם הן ממשיכות ככה האם יש לך אפשרות ללכת לחוג כזה במקום אחר?
 
היא פשוט רעבה. ככה זה כשאוכלים

כל החיים רק סלט. תני לה איזה פנקייק נחמד בצלחת ותראי כמה היא מפוייסת.
 

אורית ג.

New member
../images/Emo10.gif שירי אני רואה שתא לא אוהבת

את זה ולא מצדיקה את המורה. אבל ש"אין לך כח" להתעסק עם זה. אצלי זה מקפיץ את כל הפיוזים. רוצה לתת לי את הטלפון של המורה? אחרי השיחה היא תתנהג מאד יפה לילדים
אני, בכל אופן, לחא הייתי עובשת על זה בשתיקה. לא שיעור אחד ולא שניים וכמובן : להתלונן למנהל/ת המתנ"ס - למה שגם בשנה הבאה יהיו לה תלמידים?
 

אורית ג.

New member
עובשת==עוברת

אני מקלידה הייו םבשיא המהירות כי התפוז כותב "ללא נושא" אם מתמהמהים קצת
 

falou

New member
כנ"ל

קודם כל, קשוחה זה דבר אחד ומעליבה זה דבר אחר. דבר שני, אני מניח שהיא הולכת לחוג לא על מנת להיות מתעמלת קרקע אולימפית אלא על מנת לעסוק בפעילות גופנית. יכול להיות שבשביל להיות אלופה אולימפית צריך להתחשל ע"י כך שיתייחסו אליך קודם כמו סמרטוט (גם בשביל להיות בסיירת מטכ"ל צריך), אבל מי שלא מחפש להיות אתלט אולימפי (או לחלץ חטופים מאפריקה) אין שום סיבה שיעבור את זה.
 

שירי ל

New member
ראיתי את ההערה הזו כמה פעמים בשירשו

בשירשור ואני לא מסכימה איתה. הקורס צריך להתנהל ולהתייחס לכל תלמיד כאילו הוא בא לאליפות אולימפית. אם הן היו מתייחסות אחרת הייתי חשה שהן עושות מהתלמידות צחוק. ברור שהן מתאימות את התוכן ואת דרך העברת החומר לגיל - דרך משחקים, סיפורים וכו' - אבל בהחלט יש שם תרגילים רציניים שצריך לבצע, משימות שצריך לעמוד בהן ועוד. השאלה היא אם גם בחוגים של אלופים אולימפיים מתנהם ככה...
 

פלגיה

New member
בחוגים של אלופים אולימפיים - בהחלט

ראית את הסרט נדיה קומנצ'י? ראיתי פעם סרט על אלופות קנדה בשחיה אומנותית או משהו כזה, והמאמן היה ממש מגעיל אל המתעמלות. לא ברור לי מה זה משיג, אבל ככה הוא היה. ולא רק בספורט. האיש שלי מדריך שחמט, והוא רואה בתחרויות התנהגויות ודיבורים של מדריכים אחרים. אין לזה שום הצדקה.
 

שירי ל

New member
באמת אין לזה שום הצדקה?

אז למה זה מתנהל ככה
בגלל זה העליתי את הסוגיה הזו בשירשור הזה- האם ככה זה? ככה מייצרים אלופים אולימפיים?
 

פלגיה

New member
שום הצדקה שהיא

יש הצדקה להשפלה בצבא - כי אתה רוצה שאדם ישתק את המוח שלו ויעבוד באופן אוטומטי, בלי לשאול שאלות. יש הצדקה להעמדת דרישות גבוהה, ולהפגנת סמכות - כדי להגיע להישגים. אבל צעקות והתפרצויות הם לא סמכות. הם אות לחולשה של אדם שלא יודע להתמודד מול אנשים, או מול ילדים. את אותם הישגים אפשר להשיג כאשר גורמים לילד לאהוב ולהעריך מאוד את המדריך. אין צורך להשפיל אותו ולגרום לו לפחד. אילו היתה מדריכה שלא היתה צועקת, זה לא היה בהכרח אומר שהיא מועלת באמונכם ומבזבזת את כספיכם. היא פשוט היתה נוהגת בשיטה אחרת - כדי להשיג את אותן מטרות (ולראיה - הקבוצה שהאיש שלי הדריך הגיעה ללא צעקות וללא עונשים למקום שני בתחרות ארצית בשחמט)
 
נכון.

אבל היות ואין לי יכולת ויכוח בעניין, ולפיכך אין סכנה לתת שרשורפלצת, הרשיתי לעצמי לציין זאת
 

falou

New member
אבא שלך צודק

אף אחד עם שכל עובד בקודקודו לא מסתער תחת אש....
 
לא צריך. בשום פנים ואופן!

(לגבי האלופה אולמיפית, לגבי סיירת מטכ"ל אין לי שמץ. צבא וזה
)
 
למעלה