חדש

חדש

רואים בברור את ההתקרבות לרבנו בהרהורים . זה גדול. הלוואי שכל הפורום הזה יזכה להתחזקות. כמו שניבא רבנו... שימות המשיח יגיעו בנגינות שירה וריקודים, יגדל השם חי...לעד.
 
למעלה