דיבור מרבנו
New member
חדש
רואים בברור את ההתקרבות לרבנו בהרהורים . זה גדול. הלוואי שכל הפורום הזה יזכה להתחזקות. כמו שניבא רבנו... שימות המשיח יגיעו בנגינות שירה וריקודים, יגדל השם חי...לעד.
רואים בברור את ההתקרבות לרבנו בהרהורים . זה גדול. הלוואי שכל הפורום הזה יזכה להתחזקות. כמו שניבא רבנו... שימות המשיח יגיעו בנגינות שירה וריקודים, יגדל השם חי...לעד.