חדש כאן

חדש כאן

היי אני חדש כאן, אני בעצם חדש לרעיון של דיבור על הנושא בפומבי (אנונימית כמובן), תמיד ידעתי שמשהו לא מסתדר לי עם הדת, אבל נתתי לחיים לזרום, והנה אני נשוי ואב לילדים, נושא משרה מכובדת ולעזאזל חי חיים כפויים....
כיום אני חושב שאולי אם יהיו לי חברים שחווים את אותם הקשיים שלי יוקל לי ולו במקצת.
מקוה שהגעתי למקום הנכון
יענקי
 
עכשיו אני אפרסם

את השם שלו עם הכתובת והתמונה...
הוא נראה בערך ככה| הנה התמונה שלו

http://bshch.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_18.html
אי אפשר שלא לפספס!!! הנה הוא
 


לא פשוט בכלל. מקווה שהשיתוף וההשתתפות בפורום יועילו ויקלו עליך.
 
למעלה