הרועה הבודד1
New member
חדש כאן
היי אני חדש כאן, אני בעצם חדש לרעיון של דיבור על הנושא בפומבי (אנונימית כמובן), תמיד ידעתי שמשהו לא מסתדר לי עם הדת, אבל נתתי לחיים לזרום, והנה אני נשוי ואב לילדים, נושא משרה מכובדת ולעזאזל חי חיים כפויים....
כיום אני חושב שאולי אם יהיו לי חברים שחווים את אותם הקשיים שלי יוקל לי ולו במקצת.
מקוה שהגעתי למקום הנכון
יענקי
היי אני חדש כאן, אני בעצם חדש לרעיון של דיבור על הנושא בפומבי (אנונימית כמובן), תמיד ידעתי שמשהו לא מסתדר לי עם הדת, אבל נתתי לחיים לזרום, והנה אני נשוי ואב לילדים, נושא משרה מכובדת ולעזאזל חי חיים כפויים....
כיום אני חושב שאולי אם יהיו לי חברים שחווים את אותם הקשיים שלי יוקל לי ולו במקצת.
מקוה שהגעתי למקום הנכון
יענקי