../images/Emo55.gif אה, אוה, אמ. אה?
קודם כל, ברוך הבא. ודבר שני, אה? אתה מזכרון? אני מזכרון, אתה מזכרון? אה? וזה יהיה ממש מוזר אם אתה מי שאני חושבת שאתה. T________T אז, אמ, רגע, איפה אתה לומד?
[ולכל אלה ששאלו ורצו סימן חיים, כן, אני חיה, אני פשוט גם קצת לא, וכנ"ל על המחשב שלי. אז, כן, זהו.]