חדש ישן כאן............... B-)

ראבקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

אתה כאן ואני חיפשתי אותך שם!!!! שיווווו במי התאהבת עכשיו????? אני מכירה?????? גלה לי..פליזזזזזזזזזזזז :) גם כן עבודה..עלק רבותה.
 
אתה שואל אותי???????

הריי אני שאלתי אותך? ישראלי מצוי אשכרה..עונה בשאלה לשאלה... אוףףףףף מי חינך אותך???????:)
 

מתוקית.

New member
מתיי אמרת...

הולך לבית המשפט...? חייבת להשאיר להם שם הודעההההה.... רמאי שקרןןן לא מספר לי כלום.. רק מפיל עליי תיקים ... מקסי נשבעת לך אפילו לא מכירה ת`אלאדין הזה... וגם מנורה אין לי.. (-:
 
לאן תביא????????????

את מי תביא??????? ראבק אני יודעת שאתה עושה את זה בגלל שאני תמיד סקרנית נכון? אוףףףףף אז מה??????? אין לי כבר שמץ על מה אנחנו דנים
 
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא

ככה יפה לעשות תאבון לפני השינה? ועוד אחרי שציחצחתי שיניים??????????? לא..לא אוכל כלום!!!!! חחחחחחח ביי מושמוש.
 
ו..................................

פטישים ובטון וסכינים ואלות ושרשראות ואזיקים..........אמרת מסיבת סאדו מאזו לא????. ולקינוח קצת..............ג___ם
 
למעלה