חדש בדן! 7401!

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

846

Active member
../images/Emo51.gif עכשיו נחכה למומחי MAN !

נעשה חידוד מלאכותי...
עכשיו נחכה למומחי MAN !
 
ביאור קצר - זהות האוטובוס

*** לוחית המרכב + השילדה
ביאור קצר - זהות האוטובוס
ראשית, תודה רבה על התמונות - מה יש כאן: א. מספרי דן פנימיים 7396-7400 טרם נראו, ולהערכתי - גם טרם נבנו. ולכן אלו יהיו אוטובוסים עם מרכב "מרכבים" או - "הארגז", עם מספר שלדה נמוך יותר מ- 7401 (אבל תאריך יצור מרכב מאוחר יותר). אני מהמר על אפשרות ב', אגב. ב. זו סדרת יצור ראשונה של NL עבור דן, מאז יוני 2004 (אז, כזכור, נבנו 46 אוטובוסים בין פברואר ויוני 04). ג. השלדה היא מדגם 2005, תוצרת זאלצגיטר, גרמניה. שלדות ה- NL האחרונים בדן (ראו סעיף ב') יוצרו במפעל אחר. ד. זוהי שלדת מ.א.ן מדגם NL.3F (יעני - NL, דור 3, שלדה) מס' 1656 (הקטע הזה מעט מטושטש בתמונה). אגד וגם דן (האחרונים - רק מתחילת 2004) רכשו עד היום להערכתי , בין 400 ל- 500 יחידות מדגם זה. מה שהופך את השוק הישראלי לאחד החשובים ביותר לשלדה זו.
 

mister K

New member
מאן NL בארץ

ביאור קצר - זהות האוטובוס
ראשית, תודה רבה על התמונות - מה יש כאן: א. מספרי דן פנימיים 7396-7400 טרם נראו, ולהערכתי - גם טרם נבנו. ולכן אלו יהיו אוטובוסים עם מרכב "מרכבים" או - "הארגז", עם מספר שלדה נמוך יותר מ- 7401 (אבל תאריך יצור מרכב מאוחר יותר). אני מהמר על אפשרות ב', אגב. ב. זו סדרת יצור ראשונה של NL עבור דן, מאז יוני 2004 (אז, כזכור, נבנו 46 אוטובוסים בין פברואר ויוני 04). ג. השלדה היא מדגם 2005, תוצרת זאלצגיטר, גרמניה. שלדות ה- NL האחרונים בדן (ראו סעיף ב') יוצרו במפעל אחר. ד. זוהי שלדת מ.א.ן מדגם NL.3F (יעני - NL, דור 3, שלדה) מס' 1656 (הקטע הזה מעט מטושטש בתמונה). אגד וגם דן (האחרונים - רק מתחילת 2004) רכשו עד היום להערכתי , בין 400 ל- 500 יחידות מדגם זה. מה שהופך את השוק הישראלי לאחד החשובים ביותר לשלדה זו.
מאן NL בארץ
לאגד כ-650 NLים כולל מפרקיות. מתוכן 197 מכונות מוגמרות מגרמניה והיתר בעלות מרכב ישראלי. לדן 396 NLים רגילים ועוד כ-40 בהזמנה, וכ-70 מפרקיות ועוד כ-30 בהזמנה.
 
NL.3F ו- NL.3F Dan

מאן NL בארץ
לאגד כ-650 NLים כולל מפרקיות. מתוכן 197 מכונות מוגמרות מגרמניה והיתר בעלות מרכב ישראלי. לדן 396 NLים רגילים ועוד כ-40 בהזמנה, וכ-70 מפרקיות ועוד כ-30 בהזמנה.
NL.3F ו- NL.3F Dan
קצת על ה- NL בארץ (והסבר למה שכתבתי למעלה): NL מוגמר (דן) - דגם A28. NL מוגמר - דגם A21. אוטובוס זה משמש את אגד, והחל מ-03 - גם את דן. NL שלדה (דן) - דגם A31. NL שלדה - דגם A22. שימו לב כי הדגמים A28 ו- A31 יחודיים לישראל, כפי שהיה בעבר עם אוטובוסי מ.א.ן שנמכרו כאן. בכל מקרה, החל מ- 2003 עושה גם דן, הלקוחה הותיקה של מ.א.ן, שימוש בשלדות ובאוטובוסים מוגמרים "סטנדרטיים". בקיצור ולעניין, פנימי 7400 הוא מדגם A22, וכאלו יש בארץ כדלקמן - דן - 46 בלבד (מספר פנימי 7350 עד 7395) אגד - להערכתי כ- 400-450 (המדובר בכל ה- NL עם מרכבים מקומיים)
 

846

Active member
../images/Emo51.gif

ביאור קצר - זהות האוטובוס
ראשית, תודה רבה על התמונות - מה יש כאן: א. מספרי דן פנימיים 7396-7400 טרם נראו, ולהערכתי - גם טרם נבנו. ולכן אלו יהיו אוטובוסים עם מרכב "מרכבים" או - "הארגז", עם מספר שלדה נמוך יותר מ- 7401 (אבל תאריך יצור מרכב מאוחר יותר). אני מהמר על אפשרות ב', אגב. ב. זו סדרת יצור ראשונה של NL עבור דן, מאז יוני 2004 (אז, כזכור, נבנו 46 אוטובוסים בין פברואר ויוני 04). ג. השלדה היא מדגם 2005, תוצרת זאלצגיטר, גרמניה. שלדות ה- NL האחרונים בדן (ראו סעיף ב') יוצרו במפעל אחר. ד. זוהי שלדת מ.א.ן מדגם NL.3F (יעני - NL, דור 3, שלדה) מס' 1656 (הקטע הזה מעט מטושטש בתמונה). אגד וגם דן (האחרונים - רק מתחילת 2004) רכשו עד היום להערכתי , בין 400 ל- 500 יחידות מדגם זה. מה שהופך את השוק הישראלי לאחד החשובים ביותר לשלדה זו.
 
ע"פ עובד חדריה 7397 כבר נבנתה

ביאור קצר - זהות האוטובוס
ראשית, תודה רבה על התמונות - מה יש כאן: א. מספרי דן פנימיים 7396-7400 טרם נראו, ולהערכתי - גם טרם נבנו. ולכן אלו יהיו אוטובוסים עם מרכב "מרכבים" או - "הארגז", עם מספר שלדה נמוך יותר מ- 7401 (אבל תאריך יצור מרכב מאוחר יותר). אני מהמר על אפשרות ב', אגב. ב. זו סדרת יצור ראשונה של NL עבור דן, מאז יוני 2004 (אז, כזכור, נבנו 46 אוטובוסים בין פברואר ויוני 04). ג. השלדה היא מדגם 2005, תוצרת זאלצגיטר, גרמניה. שלדות ה- NL האחרונים בדן (ראו סעיף ב') יוצרו במפעל אחר. ד. זוהי שלדת מ.א.ן מדגם NL.3F (יעני - NL, דור 3, שלדה) מס' 1656 (הקטע הזה מעט מטושטש בתמונה). אגד וגם דן (האחרונים - רק מתחילת 2004) רכשו עד היום להערכתי , בין 400 ל- 500 יחידות מדגם זה. מה שהופך את השוק הישראלי לאחד החשובים ביותר לשלדה זו.
ע"פ עובד חדריה 7397 כבר נבנתה
ונמצאת בשלבי סיום. באיזה מפעל יוצרו ה-NLים שלא יוצרו בזאלצגיטר (ובאילו מכונות מדובר)?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה