מסוף כרמלית
New member
לצערי אותו דבר בדיוק
אפילו פנסי LED ושילוט מידע בתוך האוטובוס אין לו...
לצערי אותו דבר בדיוקתודה על התמונות!
האם יש לו איזה חידוש או שהוא אותו דבר כמו שאר ה - NL?
אפילו פנסי LED ושילוט מידע בתוך האוטובוס אין לו...