חדש בדן! 7401!

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

846

Active member
נסע......./images/Emo8.gif

באיזה חניון הוא?
הלכתי אתמול לצ"ד לחפש אותו,אבל הוא לא היה..
נסע.....
 
מקווה שהחליפו את הריפוד

מקווה שהחליפו את הריפוד
במשהו קצת יותר מאיר עיניים,לא שזה עקרוני,בכל מקרה מברוק לדן,מקווה שהנגלה הבאה של אוטובוסים תהיה של הנידרפלור החדש(האם יש כלל אפשרות כזו?).
 
ג'קי תמונות מצוינות תודה רבה!!

מקווה שהחליפו את הריפוד
במשהו קצת יותר מאיר עיניים,לא שזה עקרוני,בכל מקרה מברוק לדן,מקווה שהנגלה הבאה של אוטובוסים תהיה של הנידרפלור החדש(האם יש כלל אפשרות כזו?).
ג'קי תמונות מצוינות תודה רבה!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה