m o r 1 0 2
New member
חדשה../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif
היי אני מור בת 13
ואני כבר 5 שנים מעריצה את בון גובי ובמיוחד את גון בון גובי החתיך
אני עדיין לא מבינה איך לא הצטרפתי לפני הרבה זמן ......חחח גם לא מצאתי ת'פורוםם לפני כמה זמן הוא נפתח?!? מקווה להיתשלב מהר מור
אתם יכולים לעדכן אותי בקשר ללהקה כי אני לא מעודכנת הרבה זמן
היי אני מור בת 13