חדשה

m o r 1 0 2

New member
חדשה../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif

היי אני מור בת 13
ואני כבר 5 שנים מעריצה את בון גובי ובמיוחד את גון בון גובי החתיך
אני עדיין לא מבינה איך לא הצטרפתי לפני הרבה זמן ......חחח גם לא מצאתי ת'פורוםם לפני כמה זמן הוא נפתח?!? מקווה להיתשלב מהר מור
אתם יכולים לעדכן אותי בקשר ללהקה כי אני לא מעודכנת הרבה זמן
 

Bad Medicine

New member
ברוכה הבאה!!

את מוזמנת לספר איך הכרת, שיר אהוב, אלבום אהוב... וד"א, אני שיר! נעים מאוד!
 

m o r 1 0 2

New member
אוקעע אז ככה../images/Emo13.gif

לפני בערך 5 שנים אבא שלי הקליט קלטת של שירים של כל מיני זמרים מה-mtv
ואני ראיתי ת'קלטת פתאום אני רואה את בון גובי בשיר איצ מיי ליף
ויששר נידלקתיי אבל אז לא כל כך הבנתי הייתי בת 10..ולפני שנה וחצי בערך התחלתי לאהוב רוקק וגם רוק כבדד..והתחלתי לאהוב מלא שירים שלהם
השיר שאני הכי אוהבת הוא:Always זה שיר כל כך מרגש...אני פשוט מתה עליו
לפני כמה ימים דודה שלי הביאה לי ת'דיסק שנקרא דיז די....דיסק ממש ממש יפה
וככה בעצם התחלתי לאהוב אותם ולהכיר את עולם הרוק והרוק כבד אני גם אוהבת את אירוסמית,גאנז&רוזז,ועוד מלא להקות פשוט שכחתי איך קוראים להם
 

GALU94

New member
היי

אני גל :] בת 12 וכמובן שגמאני אוהבת את בונג' השתלבות מהירה :)
 
למעלה