חדשה

z u z i

New member
חדשה ../images/Emo176.gif

יחסית, אני קוראת פה כבר הרבה זמן... זואי, 13, קיבוץ מוזנח בצפון..
 

ענבאך

New member
איזה קיבוץ אם מותר לשאול?../images/Emo12.gif

ברוכה הבאה. אני ענבר.
 
בחיי, ../images/Emo4.gif

לב, כנראה את צודקת. אני מושלם מדי שאנשים 24/7 מעתיקים ממני דברים.
בין אם זה ה- "ברוכע הבעה" שדניאלה העתיקה.
בין אם זה הצבע הירוק בצ'אט. גם לב וגם צח.
ובין אם זה הדריפה אחרי קוראים סמויים וחשיפתם!
בחיי שאנשים מקנאים. ואם אני לא פה, איתן, זה לא אומר שאני לא אראה את זה בהמשך. *מברך את זואי בכניסתה לפורום*
 
ברוכה הבאה!! תקראי תקראי!! ../images/Emo6.gif

אני מאי... 14... והמשותף הגדול ביותר לשתינו (חוץ מהארי פוטר..) שתינו חולות על דניאל רדקליף!!
 

A Radcliffe

New member
יש עוד משהו משותף לשתיכן..../images/Emo129.gif

שתיכן תתחילו [במקרה שלך מאי, כבר התחלת] לשגות בחלומות... כמה עצוב...! זואי, וולקאם!
 

A Radcliffe

New member
לי?../images/Emo129.gif

זאת הפעם השלישית. אחרי זאת תהיה חייב לזכור.. עמית... בלאט.
 

dark warrior

New member
איך אני אזכור../images/Emo35.gif יש לך פטנט../images/Emo35.gif

עכשיו את רואה מה עבר עליי שנה שעברה לקראת הבגרות בהסטוריה א'
תארי לך שאפילו לא הצלחתי לזכור את השמות
 

A Radcliffe

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo129.gif

תעשה לעצמך רשימה עם ניקים בתפוז ובמסנ עם שמות
 

gwenog jons

New member
הייי ברוכה הבאה!!!

אני דנה!!ואני שמחה שהצטרפת כי את לא מאד גדולה ממני!!(סתם לא אני שמחה שהצטרפת מהרבה סיבות..!!)אני בת 12 ומקווה שתשתלבי מהר!
 
למעלה