בחיי, ../images/Emo4.gif
לב, כנראה את צודקת. אני מושלם מדי שאנשים
24/7 מעתיקים ממני דברים.
בין אם זה ה- "ברוכע הבעה" שדניאלה העתיקה.
בין אם זה הצבע הירוק בצ'אט. גם לב וגם צח.
ובין אם זה הדריפה אחרי קוראים סמויים וחשיפתם!
בחיי שאנשים מקנאים. ואם אני לא פה, איתן, זה לא אומר שאני לא אראה את זה בהמשך. *מברך את זואי בכניסתה לפורום*