חדשה עם שאלה...
אנחנו עוד לא מנסים - מתכוונים להפסיק עם הגלולות ולהתחיל לנסות ביולי. בינתיים, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות פרה-הריון (גנטיות, בדיקת דם עבורי למחלות וירליות וכו') וכן התחלתי לקחת חומצה פולית בתחילת אפריל. השאלה שלי נוגעת לחומצה הפולית0 זו שקיבלתי גרמה לי לעצירויות ולגזים... מיותר לציין שהסתובבתי עם תחושות מאוד לא נעימות. קראתי כאן שאפשר לנסות לשנות סו. הסוג שלקחתי בהתחלה- חומצה פולית 400 מ"ג של כ.צ.ט. הרוקחת החליפה לי לחומצה פולית של סולגאר, אבל הפעם זה מינון של 800 מ"ג- היא אמרה שזה מה שיש ושאין בעיה עם המינון הזה וזה לא יגרום לבעיות (מינון יתר, למשל). אני בכל זאת רוצה לשאול כאן אם זה בסדר (הרוקחת לא נראתה מבינה מדי...). שאלה שניה (ואולי טפשית, אבל בכל זאת...)- האם צריך ללכת לגיניקולוג שלי כדי לקבל הפניה (בבוא העת) לבדיקת דם לאישור ההריון, או שאפשר להגיע ישר למרפאה ולבקש לבצע בדיקת דם?
אנחנו עוד לא מנסים - מתכוונים להפסיק עם הגלולות ולהתחיל לנסות ביולי. בינתיים, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות פרה-הריון (גנטיות, בדיקת דם עבורי למחלות וירליות וכו') וכן התחלתי לקחת חומצה פולית בתחילת אפריל. השאלה שלי נוגעת לחומצה הפולית0 זו שקיבלתי גרמה לי לעצירויות ולגזים... מיותר לציין שהסתובבתי עם תחושות מאוד לא נעימות. קראתי כאן שאפשר לנסות לשנות סו. הסוג שלקחתי בהתחלה- חומצה פולית 400 מ"ג של כ.צ.ט. הרוקחת החליפה לי לחומצה פולית של סולגאר, אבל הפעם זה מינון של 800 מ"ג- היא אמרה שזה מה שיש ושאין בעיה עם המינון הזה וזה לא יגרום לבעיות (מינון יתר, למשל). אני בכל זאת רוצה לשאול כאן אם זה בסדר (הרוקחת לא נראתה מבינה מדי...). שאלה שניה (ואולי טפשית, אבל בכל זאת...)- האם צריך ללכת לגיניקולוג שלי כדי לקבל הפניה (בבוא העת) לבדיקת דם לאישור ההריון, או שאפשר להגיע ישר למרפאה ולבקש לבצע בדיקת דם?