חדשה ונואשת
היי בנות, אף פעם לא הייתי בפורום, אני חייבת למצוא מישהי עם בעיה כמו שלי... יש לי אנדומטריוזיס שנמצא בין היתר גם ליד השלפוחית, כל פעם שאני מקבלת מחזור יש לי כאבי תופת במיוחד במתן שתן, אני ממש רואה כוכבים מרוב כאב.לא יודעת מה לעשות רוצה להיכנס להריון, האם כדאי לעבור הניתוח?או עדיף לנסות להיכנס להריון ככה? בבקשה כל תשובה תעזור לי
היי בנות, אף פעם לא הייתי בפורום, אני חייבת למצוא מישהי עם בעיה כמו שלי... יש לי אנדומטריוזיס שנמצא בין היתר גם ליד השלפוחית, כל פעם שאני מקבלת מחזור יש לי כאבי תופת במיוחד במתן שתן, אני ממש רואה כוכבים מרוב כאב.לא יודעת מה לעשות רוצה להיכנס להריון, האם כדאי לעבור הניתוח?או עדיף לנסות להיכנס להריון ככה? בבקשה כל תשובה תעזור לי