חדשה בפורום
שלום לכולם, ובמיוחד לבאי כנס הבולאים שהיה ביום שלישי שהכירו לי את האתר. נהניתי מאד לקרוא את מגוון ההודעות כאן, למדתי הרבה ואני מקווה ללמוד עוד בהמשך, ואולי גם לתרום מהידע המועט שלי... אני אוספת בעיקר בולים, יותר מ-10 שנים, לפי מדינות. לאט לאט הצטמצמתי למדינות מערב אירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה. שבוע טוב! שביט
שלום לכולם, ובמיוחד לבאי כנס הבולאים שהיה ביום שלישי שהכירו לי את האתר. נהניתי מאד לקרוא את מגוון ההודעות כאן, למדתי הרבה ואני מקווה ללמוד עוד בהמשך, ואולי גם לתרום מהידע המועט שלי... אני אוספת בעיקר בולים, יותר מ-10 שנים, לפי מדינות. לאט לאט הצטמצמתי למדינות מערב אירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה. שבוע טוב! שביט