אבא של נעם
New member
לא, לא, את טועה.
מדובר באלבום ישן, מהסוג שהיה נהוג בארה"ב עוד בשנות השישים והשבעים. שורות הצלופן שמחזיקות את הבולים קצת יותר גבוהות מהמקובל כיום, ומתקבל הרושם המוטעה של ניילון מודבק על כל הדף. אל דאגה, זה אלבום רגיל לחלוטין ואפשר להוציא את הבולים. דווקא יפה בעיני מאוד הכריכה שלו, מעור מכובד כזה. נותן מראה מאוד יפה, אבל עומד בסתירה קצת לברדק המופלא של הבולים בפנים. היה מתאים יותר להחזיק בו איזה אוסף מכופתר של בולי אנגליה מהמאה ה-19 או משהו כזה. ומה יש לך חדש לספר לנו על אוסף המטבעות של ג'וניור?
מדובר באלבום ישן, מהסוג שהיה נהוג בארה"ב עוד בשנות השישים והשבעים. שורות הצלופן שמחזיקות את הבולים קצת יותר גבוהות מהמקובל כיום, ומתקבל הרושם המוטעה של ניילון מודבק על כל הדף. אל דאגה, זה אלבום רגיל לחלוטין ואפשר להוציא את הבולים. דווקא יפה בעיני מאוד הכריכה שלו, מעור מכובד כזה. נותן מראה מאוד יפה, אבל עומד בסתירה קצת לברדק המופלא של הבולים בפנים. היה מתאים יותר להחזיק בו איזה אוסף מכופתר של בולי אנגליה מהמאה ה-19 או משהו כזה. ומה יש לך חדש לספר לנו על אוסף המטבעות של ג'וניור?