חדשה בפורום

לא, לא, את טועה.

מדובר באלבום ישן, מהסוג שהיה נהוג בארה"ב עוד בשנות השישים והשבעים. שורות הצלופן שמחזיקות את הבולים קצת יותר גבוהות מהמקובל כיום, ומתקבל הרושם המוטעה של ניילון מודבק על כל הדף. אל דאגה, זה אלבום רגיל לחלוטין ואפשר להוציא את הבולים. דווקא יפה בעיני מאוד הכריכה שלו, מעור מכובד כזה. נותן מראה מאוד יפה, אבל עומד בסתירה קצת לברדק המופלא של הבולים בפנים. היה מתאים יותר להחזיק בו איזה אוסף מכופתר של בולי אנגליה מהמאה ה-19 או משהו כזה. ומה יש לך חדש לספר לנו על אוסף המטבעות של ג'וניור?
 

kerengil

New member
מזל, כבר התחלתי להזיע...../images/Emo182.gif

ובנוגע לחוויות האספן הצעיר: אז התחלנו למיין את המטבעות לפי מדינות, והוא החליט שהוא מחזיק מטבע אחד בלבד מכל סוג, בעל התאריך המוקדם ביותר מביניהם. כל מדינה שמנו במעטפת נייר קטנה עם שם המדינה וסידרנו לפי האלף בית. אתמול קניתי לו אלבום ודפים מיוחדים למטבעות ומייד הוא התחיל להעביר לאלבום, ולהדביק מדבקה עם שם המדינה ליד כל קבוצה. אני מאוד מרוצה, הילד מראה עניין ומתלהב מאוד (בינתיים). למדנו קצת על תאריכים עבריים ולועזיים, תרגום תאריך עברי בגימטריה, קצת קריאה באנגלית, השוונו בין ההטבעות השונות של מדינות שונות, למדנו לסדר לפי האלף-בית, בדקנו באטלס איפה נמצאות כמה מהמדינות - בקיצור: עולם ומלואו - כל מורה היתה מתמוגגת ממגוון התחומים שאפשר ללמוד עליהם מעיסוק בתחביב כזה! בינתיים אני בולמת אותו קצת כדי שלא יימאס לו - יש לו המון מוטיבציה והוא יכול לשבת עם זה שעות! בהמשך, כשהאוסף יהיה מסודר נתחיל גם קצת בהחלפות.
 

תמיר1991

New member
יש לי ארה"ב רבים בשבילך,

עוד מהתקופה שאספתי. יש לך חלל? אם כן נחליף אם תרצי. תמיר.
 

בּני

New member
שביט

ברוכה הבאה ובהצלחה. ההוכחה לכך שפה זה המקום שלך היא שבכנס לא הזכרת את מערב אירופה וכן הזכרת את ניו זילנד
... זה אומר שאת משלנו!
 

שַׁי

New member
../images/Emo42.gif ב ר ו כ ה ה ב א ה ../images/Emo142.gif

אני אוהב את השם שלך, שביט.
 
למעלה