חדשה בפורום

diday

Member
באמת טפשי מצידי

לא הסתכלתי בכרטיס האישי שלך. בעצם לא הסתכלתי בכרטיס של אף אחד מלבד אלה ששלחתי להם מסר.
 
לא חדש ולא נעליים../images/Emo8.gif

זהו, אתה כבר ותיק פה! (ואל תתחיל לנפנף לי בתאריך כניסה לפורום כזה או אחר
)
 

Emc2

New member
FRANKFURTER FOR LIFE

פשש... הרבה פריצים יש פה... טוב אז כמה אני גר בגרמניה... נעים מאוד אני ערן חיפאי מקורית ועכשיו פרנקפורט
 
נעים מאוד! גם חיפאי וגם בגרמניה

מה איבדת בפרנקפורט? (חוץ מאת שדה התעופה
)
 

Emc2

New member
אני?

קטונתי, אני עדיין תלמיד. ושאמרתי רק את שדה התעופה הכוונה הייתה שעברנו לפה רק בגלל שדה התעופה, ככה שאבא שלי יוכל לטוס לכל מקום ביתר קלות, כי עדיין, מפרנקפורטר פלוג האפן יוצאות טיפה אבל ממש טיפה יותר טיסות מאשר מנתב"ג
 
למעלה