יהלי ויהב1
New member
חדשה בעניין
שלום לכולן, זה מספר שבועות שגם אני כמו הרבה אחרים, נפעמת מהעוגות המדהימות שמופיעות כאן וקוראת בשקיקה את ההוראות וההערות של כולן. והנה הגיע יום ההולדת של הילדה בגן וניסיתי את כוחי. הכנתי עוגיות מצוירות ועוגת יום הולדת. היה כיף ליצור ולראות כמה העצות של כולן יעילות. אז תודה לכולן
ואני מצרפת תמונות. (מבטיחה להשתפר בעתיד אם תמשיכו ללמד
שלום לכולן, זה מספר שבועות שגם אני כמו הרבה אחרים, נפעמת מהעוגות המדהימות שמופיעות כאן וקוראת בשקיקה את ההוראות וההערות של כולן. והנה הגיע יום ההולדת של הילדה בגן וניסיתי את כוחי. הכנתי עוגיות מצוירות ועוגת יום הולדת. היה כיף ליצור ולראות כמה העצות של כולן יעילות. אז תודה לכולן