חדשה בעניין

חדשה בעניין

שלום לכולן, זה מספר שבועות שגם אני כמו הרבה אחרים, נפעמת מהעוגות המדהימות שמופיעות כאן וקוראת בשקיקה את ההוראות וההערות של כולן. והנה הגיע יום ההולדת של הילדה בגן וניסיתי את כוחי. הכנתי עוגיות מצוירות ועוגת יום הולדת. היה כיף ליצור ולראות כמה העצות של כולן יעילות. אז תודה לכולן
ואני מצרפת תמונות. (מבטיחה להשתפר בעתיד אם תמשיכו ללמד
 
העוגה

זו העוגה כמעט גמורה (הוספתי עוד פרחים על הסרט והלבבות אבל נגמרה הסוללה במצלמה...) כשהייתי במר קייק היה חסר צבע מאכל אדום (בג'ל) ולכן רכשתי אבקה שדווקא התערבבה היטב בבצק הסוכר ולא הותירה נקודות. (בתגובה לשאלתה של TALI1231 בעניין). רציתי לשאול מה לעשות כדי שהדובי יהיה יותר יציב? אחרי נסיעה קצרה ברכב הוא נוטה אחורה. (הדבקתי אותו בעזרת CMC ומים). תודה
 
יצא מקסים, גם העוגיות וגם העוגה

כדי שהדובי יהיה יותר יציב אפשר להכניס לתוכו מקל פסטה ואת הפסטה להכניס גם לעוגה. כל הכבוד על הסבלנות לעשות כ"כ הרבה דובים...
 

shokko

New member
ממש ממש יפה! כל הכבוד

אולי אפשר להשעין את הדובי על פסל-מתנה אחת? או על עוגית דובי? או פשוט לתמוך בעזרת קיסם.
 

MP826

New member
עוגה מתוקה ../images/Emo23.gif

וגם העוגיות חמודות! תגידי את הקו השחור של הבגד בעוגיות עשית עם טוש שחור? לא ידעתי שאפשר לצבוע עם טושים כאלו גם על עוגיות
 
תודה ובקשת עזרה

כן. הקו השחור צויר בטוש שחור (צבע מאכל כמובן) ומסתבר שמתאים גם לציור על עוגיות. לגבי בקשת העזרה: רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי לחזק את הדובי עד מחר בבוקר? משום מה חשבתי ששימוש בפסטה הוא לדמויות גדולות יותר.. ובכל מקרה עכשיו אין לי אפשרות לעשות זאת כי הוא דבוק לבצק הסוכר.
 
יצא מקסים

שימי לו תמיכה של נייר אלומיניום בינתיים ומחר, בדיוק לפני החגיגה, תורידי אותו.
 

t a l talim

New member
הכל נראה נפלא!

קודם כל- ברוכה הבאה! ולשאלת הדובי- ניתן היה, כפי שכתבו לך, לייצבו מראש בעזרת מקלון פסטה. כיוון שאין אפשרות להפרידו כעת, ישנן שתי אפשרויות- -לתמוך בספוג רך או כל דבר שלא ישאיר סימנים על העוגה, ולהסיר מחר ברגע האחרון. - להוסיף עוד אלמנט קישוטי מאחורי הדובי, אשר יתמוך בו באופן קבוע - מתנה או כל דבר הנראה לך מתאים. כל הכבוד!
 
למעלה