חדר ילדות

חדר ילדות ../images/Emo192.gif../images/Emo22.gif

איך חדר הילדות שלכם נראה
איפה המיטה מוקמה
באיזה צבע היו הקירות וכו'
האם לעיצוב הבית בילדותכם הייתה השפעה על עיצוב הבית שלכם
 

לנושנוש

New member
גרתי באותו חדר עם סבתי...

כשגדלתי קצת הציבו ארון בגדים שתח לי פינה משלי שבחדר. עיצוב פשוט, אקלקטי. כן, יש מצב שגם היום הבית שלי מתהדר בעיקר בהעדר עיצוב.
 
אני עדיין חיה בו

מגיל 8 אני חיה בחדר הזה רק הריהוט התחלף לריהוט חדש , כי הקודם היה גמור גם היום הריהוט הוא של חדר ילדים ואני בת 53 כבר לא בת 8 במקום מיטה זוגית יש לי מיטת יחיד , אבל יש אפשרות לפתוח ולהפוך אותה לזוגית ארון חדש ממוקדם במקום שבו היה עומד הארון הישן הספריה הקודמת קרסה , והוחלפה המדפים שתלויים על הקיר בשולחן מחשב ומחשב פעיל מאד החדר קטן אין אפשרות לשנות מיקום של הרהיט למשל להחליף למיטה וחצי או את כוון המיטה כי החדר הוא מלבני , אני חלקתי אותו עם אחי שיבדל לחיים ארוכים שעבר לגור בסלון שאחותי הועברה ממיטת התינוק למיטה שלי עד אז אחי ישן איתי במיטה ואחותי ז"ל שהיתה קטנה ממני ב10 שנים שחלקה איתי מיטה וישנה צמודה לגבי לא העזתי לזוז בלילה שלא אמחץ אותה , ואם היא ישנה אצל חברה אז אמא החליפה אותה המון כתבתי עליה, אבל למעשה חלקנו חיים ומיטה ולפעמים גם בגדים הבית שלי מרוהט צנוע ופשוט , כי זה מה היה בכיס, אוסף של רהיטים כמו קוביה הונגרית המשתלבים זה בזה ומרכיבים את הבית של ההורים שאני גרה גם כיום לא רוצה להחליף חדר או בית , פה נעים לי למרות שצפוף , וקשה לי לגור בבית ללא מעלית , עד שלא תהיה לי ברירה לעבור בגלל פינוי ובינוי שאמור להיות לבנין שלנו
 
למעלה