חג שמח לכולנו

gilbardi

New member
חג שמח לכולנו

חג שמח לכולנו ... מאחד שכל הזמן חולם על להחתים דרכון , לטיול , גיחה , נופש או מסע בחו'ל אבל תמיד תמיד ועל אף הכל עם פינה ענקית בלב למדינה . מקווה שהקובץ יעבוד
 

aviron

New member
חג שמח והלוואי

שרוב הזמן נתגעגע למדינתנו! ונסיים בציטוטים מתוך "7 ימים", ידיעות-אחרונות" , גליון יום העצמאות: "אין כמו בארץ" "אנחנו על המפה" "אנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח-התיכון" "בישראל זה לא היה קורה" "הבנות בארץ הן הכי יפות בעולם" "הישראלי המכוער" "הישראלים אנשים חמים" "הכל יש בארץ" "העולם כולו נגדנו" "חגיגה לדמוקרטיה" "חוצפה ישראלית" "ירקות ופירות כמו שלנו אין באף מקום בעולם" "ישראל היא מעצמת היי-טק" "כוחנו באחדותנו" "כולם אנטישמיים" "מפלס הכנרת עלה" "פה כולם מכירים את כולם" גדול!
 
למעלה