חג שמח והלוואי
שרוב הזמן נתגעגע למדינתנו! ונסיים בציטוטים מתוך "7 ימים", ידיעות-אחרונות" , גליון יום העצמאות: "אין כמו בארץ" "אנחנו על המפה" "אנחנו הדמוקרטיה היחידה במזרח-התיכון" "בישראל זה לא היה קורה" "הבנות בארץ הן הכי יפות בעולם" "הישראלי המכוער" "הישראלים אנשים חמים" "הכל יש בארץ" "העולם כולו נגדנו" "חגיגה לדמוקרטיה" "חוצפה ישראלית" "ירקות ופירות כמו שלנו אין באף מקום בעולם" "ישראל היא מעצמת היי-טק" "כוחנו באחדותנו" "כולם אנטישמיים" "מפלס הכנרת עלה" "פה כולם מכירים את כולם" גדול!