חג השבועות בפתח ומרגלית הר שפי עדי

yashpe

New member
חג השבועות בפתח ומרגלית הר שפי עדי

חג השבועות בפתח ומרגלית הר שפי עדיין בכלא. ואדריכלי תכנית השיפוצים לציונות—תכנית אוסלו מתהלכים חופשי גם אחרי קריסת המבנה. הם וכל אלו שנתנו להם אשורי הריסה לעמודי התווך שעמדו בבסיס שיבת ציון: התיישבות וזיקה ליהדות, עדיין לא נעצרו עד תום ההליכים. העם שכמעט הלך אחריהם כצאן לטבח כבר מתחיל להתעשת. אמנם בסקרי רחוב אינם יודעים עדיין מהו חג השבועות. אך לאחר ניקוי האורוות יש סיכוי גם לחג מתן תורה. והעם שארש את כלתו במעמד הר סיני, יגיע לכלל כלולות המיוסדות על אדני שרשי היהדות ויוחזרו עמודי הבניין עדי עד, ולא יוסרו עוד על ידי אוסלואידים המחבלים בכרמים. נ.ב. גם מכבי חיפה לא תשחק עוד ב ש ב ת .
 

אלי.

New member
ברשותך, נכניס קצת פרופורציה לדברים.

אין שום קשר בין ``ציונות``, ובין גודל המדינה. בן-גוריון החזיר שטחים, וזה בודאי לא הפך אותו לאנטי-ציוני. מעבר לזה, יש כאן סוג מסויים של אירוניה שדווקא אתה, שבהודעה אחרת מגנה את מוטי לרנר על השתלחותו בחרדים אנטי-ציונים - מוכן להגן כ``כ בלהט על הציונות, עד כדי קישורה למעשים שאינם ממין העניין, כמו אוסלו. ומכבי חיפה לא תשחק עוד ב-ש-ב-ת, בדיוק באותו יום שבו בירושלים יפסיקו להתחתן בימי ח-מ-י-ש-י, ובבאר-שבע יפסיקו לשלוח תינוקות לגן בימי ש-י-ש-י. אכן, אופיום להמונים.
 

yashpe

New member
מי אומר ``ותחזנה עינינו בשובך לציון``

מי אומר ``ותחזנה עינינו בשובך לציון`` 3 פעמים ביום אתה או החרדים? החרדים התנגדו ומתנגדים ל``ציוניסטים`` קרי ציונות סטליניסטית בעבר וציונות פוסט ציונית בהווה.
 

אלי.

New member
יפה, אתה מגדיר מחדש את הציונות !

מה אכפת לי מה הם אומרים ? אכפת לי מה הם עושים ! ומה הם עושים ? - מחרפים את המדינה ומייחלים להשמדתה כמדינה. - מתעלקים על המדינה וחולבים אותה, ובנוסף מחרפים את אלה שמשלמים מיסיהם להם. - שולחים איש מטעמם שיכהן כשר בממשלה הפלשתינאית. אכן ציונות לתפארה !
 

yashpe

New member
מה הם עושים באסונות ראינו על המרקע

לצערך עוד לא הצליחו לסנן החוצה את הדתיים מתוך התמונות שראינו כולנו על המרקע. זו ציונות במיטבה, בטח יותר מאשר להיות אוכל חינם בגלי צה``ל או באיזה קרש קפיצה אחר. שולי המחנה (שר בממשלת ערפאת -ביילין גם הוא שר בלי תיק שם) שבהם התמקדת הם שוליים זניחים. ומיכיון שכיום, לאחר החרמת המתנחלים ע``י השמאל, כל היהדות הדתית הפכה למקשה אחת, גם במישור הגיוס נתן להתברך בכך שתרומת הדתיים ליחידות הקרביות גדולה לאין שיעור ממספרם היחסי באוכלסיה. יש מקרים שבסיום קורס קצינים קרביים לאחר זריקת הכומתה אל על נותרים רוב החניכים עם הכיפה שמתחת- הם פשוט פיספסו את הפוסט ציונות.
 
למעלה