חג הכישוף

חג הכישוף

רק רציתי להודיע ששמעתי וקראתי שיש חג כישוף והוא ביומולדת שלי!!!! אני לא בטוח שהוא קיים כי המון דברים בספר הזה לא היו קימים אבל אם הוא קיים אז נראה לי שזה מקור כוחי!!!!!!! רציתי רק לשאול אם הוא קיים מהו ומה משמעותו וגם אם הוא קיים אני יכול לספר לכם המון עליו מתוך הספר.....
 
זה...

מין יום שבו כל כשף שתעשו יהיה חזק יותר מהכוח הנוכחי ולמשל אני יש לי הרבה כוח וזה היה יותר חזק@!!
 

suki da yo

New member
ואם כבר דנים בזה

אז אם אתה לא ידע אם הוא קיים בכלל, כי הספר הזה לא מדוייק, למה אתה חושב שמה שתוכל לספר לנו יהיה מדוייק?
 
הממממ...

אין כזה דבר "חג כישוף". ישנם ימים אשר נחשבו כ"חגי המכשפות" אבל זה בהחלט לא "חג כישוף". על איזה ספר אתה מדבר? תן לנו את שמו ונוכל לדעת בדיוק (גם באיזה עמוד נמצא האיזכור). וד"א, עלי אתה עדיין לא מצליח לעבוד, ואם תחזור לסורך וכפי שאתה מתנהג וכותב בפורום בנענע, אאלץ להגביל אותך גם בכינוי זה - אז גם אפנה להנהלת הפורומים של תפוז שייחסמו את גישתך לפורטל.
 
תעזוב אותי בשקט אילן!

אני לא רוצה את הצאט של תפוז ואני כבר לא בו,!!!!!! ולמה את תבקש לסילוקי????? אני לא מדבר איתך בכלל!! אז אנא תניח לי לנפשי!
 
אתה הוא זה שלא עוזב אותנו בשקט

כבר מספר פעמים חברי הפורום באופן פומבי ואני במסרים ניסינו להסביר לך בטוב וברע מדוע אינך רצוי פה בפורום. אתה מציק, אתה מציף - וכמו שכבר כתבו לך כאן ובפורומים אחרים ברשת הנוגעים בתחום - אתה כותב שטויות ועושה הכל, כך נראה לי, סתם כי אתה רוצה תשומת לב. ואיני מדבר על "צ'אט תפוז", אני מדבר על מע' הפורומים והקהילות כולה. עזוב אותנו לנפשנו ונעזוב אותך לנפשך.
 
למעלה