חבר`ה

  • פותח הנושא bduya
  • פורסם בתאריך

bduya

New member
חבר`ה

לא יודעת מה איתכם, אבל לי התחיל לו יום נהדר. יש לי ממש הרגשה טובה.. כל מה שנשאר לי לעשות זה לאחל לכולכם את אותה הרגשה !! יום טוב לכולם!! למרות שחייבים לעבוד.. עפתי. ..:cool:..
 

CRAZYIT

New member
bduya

have a nice day in everydayyyyyyyyyyyyyyy שיהיה לך תמיד חיוך על הפרצוף תהני }{
 
מתוקה......

שלום גם לך..... למרות שזה באיחור של יום..... אני חייב להודות לך...... הריי את יודעת מה עבר עליי אתמול וזו הייתה רק ההתחלה..... הקיצר אם תראי את זה, תודה ממי ויום טוב.......
 

candybox

New member
=יאאאאאאאאאא=

אבל הגבתי לך כבר בסטודנטים יא מותק שכמוך!!!!!!!!! מה עושים עכשיו? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מעתיקים? אהמממממממממממ. לא! יאללה... אנשושים יום מצויין שיהיה לכולםםםםםםםםםםםםםםם!!!! :cool: :) :cool: :) :cool:
 

bduya

New member
היה היום פשוט..

יום מחויך שכזה.. למישו יש הסבר ?! :) :cool: ;-) ;-) :) :cool:
 

קספר

New member
כיין יש לי הסבר ... ;-)

פשוט חשבת עלי רץ בקניון קרית שמונה עם תחפושת של תרנגולת עושה קולות של תרנגולת ורץ לכל הצדדים ... אוחחח ... כמה חבל שחלומות לא מתגשמים ... כחכחכחכחכחכחכ
 

bduya

New member
בטוח שזה היה חלום..?

אוח.. ואני כבר מצאתי סיבה.. לאב יו מיי קספ`..!! :) אנד גוד נייט סנטר ! הא הא הא הא הא
 

candybox

New member
בתקווה ש...

גם היום יהיה יום מחוייך כזה... בוקר טוב עולם, מה שלום כולם? אוהבת אותכם המון, מקווה שיהיה יום נפלא! :cool: :) :cool: :) :cool: :cool:קנדי שלא הסכימו לשיר לה אמש שירים שלפני השינה בשביל שהיא תרדם :cool:
 
למעלה