לא יודעת מה איתכם, אבל לי התחיל לו יום נהדר. יש לי ממש הרגשה טובה.. כל מה שנשאר לי לעשות זה לאחל לכולכם את אותה הרגשה !! יום טוב לכולם!! למרות שחייבים לעבוד.. עפתי. ....
שלום גם לך..... למרות שזה באיחור של יום..... אני חייב להודות לך...... הריי את יודעת מה עבר עליי אתמול וזו הייתה רק ההתחלה..... הקיצר אם תראי את זה, תודה ממי ויום טוב.......
אבל הגבתי לך כבר בסטודנטים יא מותק שכמוך!!!!!!!!! מה עושים עכשיו? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מעתיקים? אהמממממממממממ. לא! יאללה... אנשושים יום מצויין שיהיה לכולםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
פשוט חשבת עלי רץ בקניון קרית שמונה עם תחפושת של תרנגולת עושה קולות של תרנגולת ורץ לכל הצדדים ... אוחחח ... כמה חבל שחלומות לא מתגשמים ... כחכחכחכחכחכחכ
גם היום יהיה יום מחוייך כזה... בוקר טוב עולם, מה שלום כולם? אוהבת אותכם המון, מקווה שיהיה יום נפלא! קנדי שלא הסכימו לשיר לה אמש שירים שלפני השינה בשביל שהיא תרדם