חבר`ה תנו ביקורות...

MNERI

New member
חבר`ה תנו ביקורות...

לגבי אפיפון בלאק ביוטי. סאונד, גימור, אלקטרוניקה, מחיר ליד שניה וכו` תודה.
 

I R I S C

New member
מעולה ובין הדגמים היקרים יחסית

בחו"ל נמכרת ב700$ ! מחיר יד שניה - תלוי במצב שלה:2500-2000 ש"ח,אלו המחירים שראיתי,כשהגבוה מתייחס לגיטרה תקינה לחלוטין,כולל סט אפ,שמורה היטב 'כחדשה'. בלי להיכנס לשמות של חלקי האלקטרוניקה יודעת שניתן להפיק ממנה מיגוון רחב מאוד של צלילים והם נעימים,רק לא לצרף לה מגבר כיס מאעפן שחונק את הצלילים הנמוכים. גימור?יחסית למה שרוכשים במחיר הזה הוא מעולה,לדעתי.
 
למעלה