חברתי

נחמד, היה לי הרבה זמן פנוי.../images/Emo9.gif

בעע אני מתגעגע ואני רוצה לסוע לת"א
 
אתה לא רוצה ת"א, אתה רוצה יהוד.

אבל תודיע לפני שאתה מגיע...
*שולח לך את מספר הפלאפון שלי*
 

נירנו

New member
אז תסע לתל אביב

אבל מה יש לך לעשות בתל אביב?! הייתה שם כל כך הרבה פעמים שאני בטוחה שאתה מכיר את תל אביב בע"פ
 

נירנו

New member
כן עידו, אני מכירה אותך

ואתה באמת הילד הכי תמים שאני מכירה
 
מצאת איפה שלא היית את השם המגניב

שאתה מחפש בכזו אדיקות?
[ועכשיו שאני גם מעיפה מבט בחתימה שלך - אתה לא זה שאמר שלא אוהב בלוגים?
]
 
איזה שם חיפשתי באדיקות? ../images/Emo12.gifoO

ו... אני אכן לא אהבתי בלוגים, אבל זה התברר כחמוד ביותר.
אני מעדכן מדי יום/יומיים.
 
למעלה