בהצלחה!
H Harry the Bloody New member 23/7/06 #15 חחח הלוואי שאני הייתי ישן 5 שעות ואומר שזה "רק".. חזרתי מים המלח
H Harry the Bloody New member 23/7/06 #37 נחמד, היה לי הרבה זמן פנוי.../images/Emo9.gif בעע אני מתגעגע ואני רוצה לסוע לת"א
L Looking4CoolName New member 24/7/06 #43 אתה לא רוצה ת"א, אתה רוצה יהוד. אבל תודיע לפני שאתה מגיע... *שולח לך את מספר הפלאפון שלי*
נ נירנו New member 24/7/06 #70 אז תסע לתל אביב אבל מה יש לך לעשות בתל אביב?! הייתה שם כל כך הרבה פעמים שאני בטוחה שאתה מכיר את תל אביב בע"פ
אז תסע לתל אביב אבל מה יש לך לעשות בתל אביב?! הייתה שם כל כך הרבה פעמים שאני בטוחה שאתה מכיר את תל אביב בע"פ
L Looking4CoolName New member 23/7/06 #13 שבוע טוב, אנשים. ../images/Emo104.gif מיום רביעי לא הייתי פה. חזרתי. התגעגעתי.
א אוליב הורנבי New member 25/7/06 #101 מצאת איפה שלא היית את השם המגניב שאתה מחפש בכזו אדיקות? [ועכשיו שאני גם מעיפה מבט בחתימה שלך - אתה לא זה שאמר שלא אוהב בלוגים? ]
מצאת איפה שלא היית את השם המגניב שאתה מחפש בכזו אדיקות? [ועכשיו שאני גם מעיפה מבט בחתימה שלך - אתה לא זה שאמר שלא אוהב בלוגים? ]
L Looking4CoolName New member 25/7/06 #102 איזה שם חיפשתי באדיקות? ../images/Emo12.gifoO ו... אני אכן לא אהבתי בלוגים, אבל זה התברר כחמוד ביותר. אני מעדכן מדי יום/יומיים.
איזה שם חיפשתי באדיקות? ../images/Emo12.gifoO ו... אני אכן לא אהבתי בלוגים, אבל זה התברר כחמוד ביותר. אני מעדכן מדי יום/יומיים.