האא חזרתי מהלונה פארקק היה כל כך שווההההההההההה וואו וכמה תקלות היו לנו.. אין לי כוח לספר אבל אל חחש(לא יודעת למה כתבתי אל חחש)מחר אני אספר ולרעתכם אני לא אחסיר שום פרטט