חברתי

InBaR 85

New member
האא חזרתי מהלונה פארקק../images/Emo24.gif

היה כל כך שווההההההההההה וואו וכמה תקלות היו לנו..
אין לי כוח לספר אבל אל חחש(לא יודעת למה כתבתי אל חחש
)מחר אני אספר ולרעתכם אני לא אחסיר שום פרטט
 
../images/Emo107.gifכיף לך

אני ב-30 נוסעת לסופרלנד עם חברות יש עוד זמןS: אוףף אני רוצה עכשיווו
 
למעלה