חברתי

נהה, לא כמו שלי. ../images/Emo3.gif

מעתיקנית
אבל מזל לך... לא יצא כמו שלי.
כמו שהדר אמרה - העידכונים שלי יותר נחמדים ומפורטים.
אבל ניחא.
 
אני יודעת, לא יצא לי..../images/Emo10.gif

חוסחת הודעה, אותנו מצלמים את הראש ומציירים את הגוף.. כמו אצל כולם לא?
 

tamar05

New member
לא..

אצלנו שמו תמונת פספורט קטנה שצילמו בבצפר, וציירו כל ילד עושה משהו שהוא אוהב.(תחביבים וכאלה.) וגם שמו תמונות של כל כיתה, כל שכבה, כל הבנות וכל הבנים.
 

תווניתs

New member
בהצלחהה!

לכל מי שעושה מחר בגרות חוזרת במט'!.. כן,גם אני לצערי הרב עושה! זהו, תהיו טובים,ותלמדו הרבה(=
 
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

הוא דיי צודק, למרות שהיו כמה דברים שעיצבנו אותי כמו - "מי ייתן ותישרפו באש הגיהנום.", חצוף!!
אגב, היו שם כמה שורות שמאוד הצחיקו אותי משום מה..
 
ממש לא נושא לצחוק.

אנשים מתכננים לרצוח אותי ואת יותם, הידעת? לא ראיתי בשורות שם משהו מצחיק בכלל.
 
הנושא לא מצחיק, אבל היה שם משהו

בצורת הכתיבה באיזה שתי שורות אולי שהצחיקו אותי, שוב, צורת הכתיבה הצחיקה שם, לא הנושא עצמו.
 
מרגש../images/Emo7.gif

פשוט כתיבה שמראה שהוא פשוט, במילה אחת - צודק. מסכן, שככה הוא צריך להרגיש. ומסכנים עוד כ"כ הרבה. אבל אני לא איתו בלב שלם, כי בכל זאת, עדיין, אני נגד חלק מהדברים שהוא ציין. אבל לשנוא אותו? ממש לא. פשוט לאהוב אותו על היותו במצב כזה בעייתי ולא פייר.
 
../images/Emo42.gifמזעזע../images/Emo2.gif

לפי מה שהבנתי מקריאת שורה וחצי, נותנים כסף לאנשים כדי שיהרגו כאלה שבמצעד הגאווה או משו...?
 
כן. במלוא מובן המילה. ../images/Emo46.gif

תקראי את הכל, פוסט מדהים.
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=739624​
 
שאלה ! למה התקנון של תפוז

כתוב בלשון נקבה? למה לא בלשון כללית כמו- גולש\ת יקר\ה. ולא- גולשת יקרה. כי כך זה ניראה שהתקנון מתייחס רק לבנות.
 
זה כמו שרוב הדברים כתובים

בלשון זכר מטעמי נוחיות. אמרו, אפליה מתקנת
גם בישראבלוג כמה מהדברים ככה.
 
למעלה