הי זה יעקב,רק שינתי ניק,זהו.
L litalosh3 New member 10/7/06 #40 צרפת עפה../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif אני לא מאמינה!! צרפת הייתה הרבה יותר טובה מאיטליה והגיע לה לזכות! אם רק זידאן לא היה עושה שטות...(למרות שאני עדיין חושבתשהוא אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים )
צרפת עפה../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif אני לא מאמינה!! צרפת הייתה הרבה יותר טובה מאיטליה והגיע לה לזכות! אם רק זידאן לא היה עושה שטות...(למרות שאני עדיין חושבתשהוא אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים )
S s i r u s b l a c k New member 11/7/06 #100 גם אני חושבת שצרפת יותר טובה! אוקי, כל המשחק האיטלקים היתגרו בזיזו ורצו שהוא יגיב כדי שיעיפו אותו ואז יהיה להם יותר קל לנצח (אני לא אומרת שהשחקנים האחרים גרועים) וזה היה המשחק האחרון של זיזו!!!!!
גם אני חושבת שצרפת יותר טובה! אוקי, כל המשחק האיטלקים היתגרו בזיזו ורצו שהוא יגיב כדי שיעיפו אותו ואז יהיה להם יותר קל לנצח (אני לא אומרת שהשחקנים האחרים גרועים) וזה היה המשחק האחרון של זיזו!!!!!
T tamar05 New member 11/7/06 #124 העהע. אני הימרתי איטליה... ולמרות שאין לי מושג בכדורגל, צדקתי. (וקיבלתי מסז' חינם )
ע עצת עבות New member 10/7/06 #44 ע-נ-ק-י!../images/Emo41.gif*../images/Emo41.gif http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%A4%D7%A7%D7%90%D7%A6%D7%99-%D7%A2%D7%A8%D7%A1%D7%99-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99
ע-נ-ק-י!../images/Emo41.gif*../images/Emo41.gif http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%A4%D7%A7%D7%90%D7%A6%D7%99-%D7%A2%D7%A8%D7%A1%D7%99-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99
ע עצת עבות New member 10/7/06 #45 זה> http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%A4%D7%A7%D7%90%D7%A6%D7%99-%D7%A2%D7%A8%D7%A1%D7%99-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99
זה> http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%A4%D7%A7%D7%90%D7%A6%D7%99-%D7%A2%D7%A8%D7%A1%D7%99-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99
י ילדונת טובה היחידה New member 10/7/06 #48 בעעע לא הלך.. לא משנה.. בכל אופן כנסו לשם.. זה קצת מדאיג שיצא לי בין פאקצה-פרחחית.. בעע.
I InBaR 85 New member 10/7/06 #54 ענק../images/Emo70.gif*|../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif
ל ל י ט ל י 4 New member 10/7/06 #55 שלום כולם../images/Emo24.gif מישהו זוכר אותי? הייתי פעם כאן ויצאתי..
B black robe New member 10/7/06 #60 יא, אני זוכרת../images/Emo13.gif../images/Emo63.gif ברוך שובך לכאן