חברתי

litalosh3

New member
צרפת עפה../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אני לא מאמינה!!
צרפת הייתה הרבה יותר טובה מאיטליה והגיע לה לזכות!
אם רק זידאן לא היה עושה שטות...(למרות שאני עדיין חושבתשהוא אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים
)
 
גם אני

חושבת שצרפת יותר טובה! אוקי, כל המשחק האיטלקים היתגרו בזיזו ורצו שהוא יגיב כדי שיעיפו אותו ואז יהיה להם יותר קל לנצח (אני לא אומרת שהשחקנים האחרים גרועים) וזה היה המשחק האחרון של זיזו!!!!!
 

tamar05

New member
העהע. אני הימרתי איטליה...

ולמרות שאין לי מושג בכדורגל, צדקתי. (וקיבלתי מסז' חינם
)
 

InBaR 85

New member
ענק../images/Emo70.gif*|../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

 
למעלה