חברתי

tamar05

New member
מזל טוב!!!!../images/Emo140.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo24.gif

 

rds15

New member
פעם אחרונה.

ושימות תפוז עם ה"איקון-שווה-37-תווים" שלו.
 
מישהו כאן מבין בגידול קקטוסים?

הקקטוסית שלי התחרפנה. יש בתפוז איזה פורום מתאים או משהו?
 
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

 

Sakai Shana

New member
אבא שלי מנהל משתלת קטטוסים.

אין לי מושג למה זה ככה אבל זה לא נראה לי מדאיג אומשו, סתם משעשע.
 
משתלת קקטוסים?

גם לי תהיה יום אחד.
אני מקוה באמת שאין סיבה לדאוג, הענף הזה הכפיל את הגובה של פי חמישה- ששה בחודשיים. ותודה על ההצעות!
 

Sakai Shana

New member
מגניב D:

ובבקשה. את לא צריכה להלחץ מזה. אני אומרת את זה בתור אחת שיש לה הרבה קקטוסים בגינה שעשו דברים הרבה יותר מוזרים.XD
 

ספירלי1

New member
לנו יש קקטוס

ב"ה שהזכיר לנו ארנב, אז אבא לקח טוש וצייר לו פרצוף של ארנב, איזה חמוד הוא היההה
 

yakovf2

New member
למישהו בא צ'אט?

אני יחכה 5 עד 10 דקות אם לא יבואו אני יניח שלא.
 
אני שונא בוקסרים לא-צמודים.

לא יושבים עליי טוב, משום מה. *חוסך הודעה* מתן, מזל טוב!
 
למעלה