זה מה שקורה, ילדים...
כשהצומי שאתה מקבל לא מספיק.
לימדו, ילדים. לימדו! לא עושים דברים כאלה, ועוד בלי סיבה. נההאה, לא. דפנטלי לא. זה ירגום לאנשים לחשוב שאתם זוני-צומי. ואגב, אודי, בזבוז שרשור.
סורי על החוסר אכפתיות, אבל... הלילה עוד צעיר ויש להספיק עוד. קדימה, ילדים. הולכים. אנחנו לא נשאר בשרשור הזה. *מניד בראשי* *מגלגל עיניים* *עייף* *הולך לישון*