מזל טוב!!
T tamar05 New member 11/7/06 #128 מזל טוב!!!!../images/Emo140.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo24.gif
H half blood Yemenite New member 9/7/06 #11 מישהו כאן מבין בגידול קקטוסים? הקקטוסית שלי התחרפנה. יש בתפוז איזה פורום מתאים או משהו?
T The Last Phoenix New member 9/7/06 #13 ../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif
../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif
S Sakai Shana New member 9/7/06 #15 אבא שלי מנהל משתלת קטטוסים. אין לי מושג למה זה ככה אבל זה לא נראה לי מדאיג אומשו, סתם משעשע.
H half blood Yemenite New member 10/7/06 #39 משתלת קקטוסים? גם לי תהיה יום אחד. אני מקוה באמת שאין סיבה לדאוג, הענף הזה הכפיל את הגובה של פי חמישה- ששה בחודשיים. ותודה על ההצעות!
משתלת קקטוסים? גם לי תהיה יום אחד. אני מקוה באמת שאין סיבה לדאוג, הענף הזה הכפיל את הגובה של פי חמישה- ששה בחודשיים. ותודה על ההצעות!
S Sakai Shana New member 10/7/06 #63 מגניב D: ובבקשה. את לא צריכה להלחץ מזה. אני אומרת את זה בתור אחת שיש לה הרבה קקטוסים בגינה שעשו דברים הרבה יותר מוזרים.XD
מגניב D: ובבקשה. את לא צריכה להלחץ מזה. אני אומרת את זה בתור אחת שיש לה הרבה קקטוסים בגינה שעשו דברים הרבה יותר מוזרים.XD
נ נקודה קטנה New member 9/7/06 #24 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif לא נורא, את יכולה לתלות על זה טבעות או משהו
ס ספירלי1 New member 9/7/06 #25 לנו יש קקטוס ב"ה שהזכיר לנו ארנב, אז אבא לקח טוש וצייר לו פרצוף של ארנב, איזה חמוד הוא היההה
L Looking4CoolName New member 9/7/06 #18 אני שונא בוקסרים לא-צמודים. לא יושבים עליי טוב, משום מה. *חוסך הודעה* מתן, מזל טוב!