איזהה כיף לך![= גם אני רוצהה.. [=
R rds15 New member 1/7/06 #102 *מפר שביתה* [לכל מי שתהה, כל מיני אנשים שלא אהבו את החיפוש החדש, ואת "היחס של המנהלים כלפיהם" החליטו על שביתת גולשים היום, כלומר, אף אחד לא יכתוב היום בתפוז].
*מפר שביתה* [לכל מי שתהה, כל מיני אנשים שלא אהבו את החיפוש החדש, ואת "היחס של המנהלים כלפיהם" החליטו על שביתת גולשים היום, כלומר, אף אחד לא יכתוב היום בתפוז].