חברתי

InBaR 85

New member
אבל תחשוב על זה ככה..

אנחנו הרי לא יודעים על בטוח שסנייפ הוא טוב ובעיני הארי הוא עדין רע
ככה שזה עדין משאיר לנו את כל האפשריות פתוחות..
באסה.... ובגלל כל ההודעות האלו של רולינג עבר הרבה זמן מאז שחשבנו על רא"ב
 

InBaR 85

New member
רולינג בגיא פינס../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif

היום היה בגיא פינס תמונה של רולינג ולמטה היה כתוב שיש סיכוי שהארי פוטר ימות בספר האחרון(על פי מה שהיא אמרה) מתי היא אמרה את זה בדיוק?!?!?!?!? היא רק אמרה שיש שתי דמויות שימותו!!!
 
עידכון קצר, כמה דברים... ../images/Emo3.gif

כשחזרתי אתמול הביתה, נכנסתי למסרים ומה ראיתי
את התמונה הנ"ל! ~~~~~~>
^^ סיפור אמיתי! אני הייתי בשוק! שלושה דפים של מסרים!
ביזבזתי מלא מלא מלא מלא מלא מלא מ=ל=א כסף בזמן האחרון. *חוסך*
אין לי מה לאכול עכשיו.
אני הולך לבזבז עוד 100 ש"ח בקרוב ואז אני באמת יהיה מרושש
ישנן שמועות ש... אני עוזב את הפורום בקרוב. אני חייב להודות, זה אולי נכון. אבל עידכון נוסף בהמשך...
כמע תקף אותי עכשיו ג'וק.
היינו עד עכשיו בצ'אט ו... מי שלא היה הפסיד
הייתי במצלמה עם גופיה שקסית! ועם הגוף השקסי-שחיפי שלי.
כל הזמן, דניאלה: "תוריד ת'גופיה! תוריד!"
דניאלה, אני בן 16, את 11... ^^ שוש. ו... זהו בעצם. עידכונים נוספים בהמשך.
*מחר עוד יום משעמם*
 
זה שימושי, ממליץ.

במקום לעקוב אחרי ההודעות שלך ו... "אם הגיבו לי פה ואם הגיבו לי שם ו...
" אתה פשוט מקבל מסר עם לינק ישיר.
קליל.
 

InBaR 85

New member
מממ.... מעניין....

ממממממממהההההההה?!?!?!?!?! אתה עוזב את הפורום!?!?!?!?!?! למה??!?!?!?!!? לכולנו יש תקופה קשה של כספים
יאבבהה שונאת גו'קים|
 
תקופה כזאת לא הייתה לי. ../images/Emo3.gif

אממ, אני לא רוצה לדבר על זה הרבה, אבל... יש סיכוי מאד מאד מאד סביר ש... אני עוזב את הפורום. אין יותר מסנג'ר, איסייקיו, פורומים למיניהם ו...
אבל נראה...
 
../images/Emo9.gif../images/Emo6.gif אממ, עידו...

תקשיב... תראה... אההההה, זה לא מה שאתה חושב שזה... באמת. אני לא התכוונתי. לא שלטתי על עצמי ו... די, נו. אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף.
 
../images/Emo3.gif

כולה כמה הודעות מתמר והנהלת הפורומים.
לא משהו...
אבל השאלה היא...
מה מוסתר בשאר המסרים, שלא רואים
טוב, די.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
כולה כמה הודעות מתמר?../images/Emo141.gif

עלק, אתה הרי כל היום יושב מול המחשב מחכה שאני אשלח לך הודעה.
 

skaramoosh

New member
לאלאלאלאלאלאלאללא

אין סיכוי שאתה עוזב את הפורום.
YOU אבי DX 43 מסרים.. בטח בגלל שכולם זה תגובות להודעות שלך בפורומים.. כמו בדף השלישי..
 
למעלה