חברתי

2 Mיכל

New member
מזל טוב! ב-27 זה באמת מאוחר...

איזה כיוון יצא לך בהתאמה? (זה כמו בסגנון של מבחני הדסה?)
 
אלוהים ../images/Emo10.gif

זה בטח סבל נוראי כל כך. אלוהים, קשה לי לחשוב על זה אפילו. איך אפשר לשים נשק ביידים של בן אדם, איך אפשר לתת לו את הזכות לקטוע חיים, את הבחירה אם לעשות את זה? זה מזעזע.
 

yaelooly

New member
יש לי רעיוןבקשר לדמות שתשתנה לטובה!

סנייפ/ מאלפוי, נכון? אבל סנייפ כבר טוב! הוא הרג את דמבלדור כי דמבלדור אמר לו, כדי שיוכל לרגל אחרי וולדמורט! ההוכחה הכי טובה היא כשהוא נלחם עם הארי אחרי הרצח, רולינג אומרת שהוא נראה כאילו נורא קשה לו, והוא לא רוצה שהארי יקרא לו פחדן. תסיקו בעצמכם את המסקנה! זאת אומרת, שמאלפוי ישתנה לטובה.ובעצם זה ממש ממש הגיוני, גם מבחינת הקטע של קולינגמ לעשות את זה, כאילו "הילד-שגדל-בבית-רע-והוא-תמיד-הלך-אחרי-אבא-שלו-ובסוף-הוא-בוחר-בעצמו-בצד-הטוב-למרות-אביו". לי זה נשמע ממש הגיוני.גם תחשבו, שמאלפוי לא באמת רע. כאילו, עד השנה השישית הוא סתם עקץ את הארי, לא יותר מזה. וזה שהוא שבר את האף שלו זה פשוט בגלל אבא שלו. ואוכלי המוות- כנ"ל.
 

תווניתs

New member
דבר ראשון

זה סתם ניחושים שסנייפ לא הרג את דמבלדור וזה.. אבל לגבי מאלפוי אולי את/ה צודקת..(=
 
למעלה