חברתי

בסדר, אין צורך להיכנס לפאניקה

קודם כל, לך לרופא המשפחה והוא ייעץ לך מה לעשות. כדאי שתתחיל לקנות בגדי הריון. אל תאכל/תשתה/תעשן כל מיני דברים כמו אלכוהול, סמים, סיגריות, כי אז הילד שלך יכול לצאת מסומם/אלכוהוליסט/נרקומן/מכור לעישון אל תאכל תותים, כי אז הילד שלך יכול לצאת עם כתמי לידה וורודים. אל תאכל שוקולד, כי אז הילד שלך יצא כושי. אל תאכל וופלה, כי אז הילד שלך יצא עם עור וופלה. אל תשתה קפה, כי אז הילד שלך יצא בן של אחד ששתה קפה בהריון אל תצא למועדונים, זה פדיחה ללכת למועדון עם בטן של הריון להוראות נוספות פנה אלי במסרים
 
וואי, =\

אז אני לא אוכל ללכת למסיבות
הבטן שלי עדיין לא גדלה מספיק. אני אוכל להנות בינתיים במסיבות עד שאנשים יתחילו לשים לב לבטן שלי.
חמודה את.
 
אה ותיכנס לפה

http://www.tapuz.co.il/mlinks/clickOnLink.asp?linkId=808&url=http://213.8.137.51/Erate/EventReportLink.asp$ToolID=Y4DJ8B^URL=http://www.similac.co.il/$agent_camp=2880001 אין לי שמץ של מושג מה זה אבל היה כתוב בפרסומת של תפוז "בהריון? ילדת? יש כמה דברים שחשוב שתדעי(או תדעו)." אז זהו, זה חשוב שתדע. אני משועממת.
 
למעלה