חברתי

תקשיבי,

זה שאני מתעלם ממך, מההודעות שלך ומהסמסים שלך - זה לא אומר שאני גם לא אוהב אותך. אני רוצה פשוט לקחת פסק-זמן, את מבינה? הקשר שלנו זקוק לזה.
 

Sakai Shana

New member
חמוד, אמ, לא נעים לי,

לא דברתי עליך. '-'; מתהעליך3> המצב שדברתי עליו נמשך כבר שבועיים+... |:
 
בשבילך אני אקטוף את הירח והכוכבים

ואתלה אותם על החלון שלך!!
חחח סתם, נזכרתי בבחור אחד שאמר לי את זה... חבל שהוא היה קטן ממני בשנתיים.. חחח
 

skaramoosh

New member
../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo29.gif../images/Emo124.gif../images/Emo213.gif

יש לי יומולדת ב18 ליולי, עוד 10 ימים!!! *הלוואי שמישהו יפתח לי שרשור יומולדת.. .עזבו אין סיכוי
*
 
שבוע טוב! ../images/Emo104.gif

היומולדת שלך הוא ב12 לחודש, שבוע הבא. היום של הבגרות במתמטיקה. לא יעזרו ההכחשות.
 

ספירלי1

New member
הלועזי יוצא בבבגרות

ב"ה העברי יוצא בשבת. אני הולכת על העברי יותר. אבל ביאס שביום הולדת יש בגרות,אבל זה לא משנה לי, אני לא עושה את הבגרות בסוף בשביל 5 נקודות אני לא אקרע תתחת.
 
למעלה