חברל'ה! חזרתי!!!

bushi tooshi

New member
חברל'ה! חזרתי!!!

אחרי שנים ארוכות ותקופות גיאולוגיות שהתחלפו חזרתי אליכם!!! ווייי!!
 

אסִי

New member
ברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

כבר מעכשיו יתחילו לזרום אליך התגובות... פשוט אנשים לא היו כאן.
אגב, לאן נעלמת
 

Ronush14

New member
הייייייייייייייייי../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif../images/Emo25.gif

טוב שחזרת!!!
איפה היית כל הזמן הזה?
 

NimaZ

New member
בושיבושיבושיבושיבושיבושיבושיבושי../images/Emo70.gif

חיח... בעע ממצב
באמת המון זמן לא היית פה
כמו שכולם שאלו: לאן התאדת
בכל מקרה... שמחה שחזרת אלינו
 

bushi tooshi

New member
הו זה יחס!

קיצר לא היה לי אנטרנט אבל מדי פעם קפצתי לפה בשם eviljocker של אחותי עד שגם לה התנתק והיום אחרי 7שעות ו53 דקות (מדוד במצטבר) של דבורים עם הבזק והבזק בנלאומי והבזק סטור וכל מה שלא יהיה אני כאן!!!
 
למעלה