חברל'ה! חזרתי!!! אחרי שנים ארוכות ותקופות גיאולוגיות שהתחלפו חזרתי אליכם!!! ווייי!!
B bushi tooshi New member 18/6/04 #1 חברל'ה! חזרתי!!! אחרי שנים ארוכות ותקופות גיאולוגיות שהתחלפו חזרתי אליכם!!! ווייי!!
א אסִי New member 18/6/04 #3 ברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif כבר מעכשיו יתחילו לזרום אליך התגובות... פשוט אנשים לא היו כאן. אגב, לאן נעלמת
ברוכה השווה../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif כבר מעכשיו יתחילו לזרום אליך התגובות... פשוט אנשים לא היו כאן. אגב, לאן נעלמת
R Ronush14 New member 18/6/04 #4 הייייייייייייייייי../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif../images/Emo25.gif טוב שחזרת!!! איפה היית כל הזמן הזה?
הייייייייייייייייי../images/Emo24.gif../images/Emo9.gif../images/Emo25.gif טוב שחזרת!!! איפה היית כל הזמן הזה?
N NimaZ New member 18/6/04 #5 בושיבושיבושיבושיבושיבושיבושיבושי../images/Emo70.gif חיח... בעע ממצב באמת המון זמן לא היית פה כמו שכולם שאלו: לאן התאדת בכל מקרה... שמחה שחזרת אלינו
בושיבושיבושיבושיבושיבושיבושיבושי../images/Emo70.gif חיח... בעע ממצב באמת המון זמן לא היית פה כמו שכולם שאלו: לאן התאדת בכל מקרה... שמחה שחזרת אלינו
B bushi tooshi New member 18/6/04 #7 הו זה יחס! קיצר לא היה לי אנטרנט אבל מדי פעם קפצתי לפה בשם eviljocker של אחותי עד שגם לה התנתק והיום אחרי 7שעות ו53 דקות (מדוד במצטבר) של דבורים עם הבזק והבזק בנלאומי והבזק סטור וכל מה שלא יהיה אני כאן!!!
הו זה יחס! קיצר לא היה לי אנטרנט אבל מדי פעם קפצתי לפה בשם eviljocker של אחותי עד שגם לה התנתק והיום אחרי 7שעות ו53 דקות (מדוד במצטבר) של דבורים עם הבזק והבזק בנלאומי והבזק סטור וכל מה שלא יהיה אני כאן!!!